Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies paljastui pieruhuumorin ystäväksi

Vierailija
16.10.2017 |

Onko mielestänne tosi lapsellista, että 27-vuotias mies tykkää nauraa edelleen pieruille ja ilmeisesti myös kakalle? Olen vähän aikaa nimittäin tapaillut erästä miestä, joka on kyllä muuten ihan mukavan ja hauskanoloinen mies ja ei ulkonäössäkään ole mitään ylitsepääsemätöntä.

Olin viettämässä viikonloppuna hänen ja hänen kavereidensa kanssa iltaa mm. biljardibaarissa sekä myös muutamassa muussa istuskelupaikassa. Hänen kaverinsa on aika lailla sekalainen seurakunta, osa seurustelee, valtaosa ei. Ikää heillä kuitenkin 27-28-vuotta. En muista tarkkaan mistä kaikki jutut lähti liikkeelle, mutta jossain vaiheessa jutut kääntyivät porukassa pieru/kakkajuttuihin ja johonkin mitä aikaisemmin joskus oli tapahtunut, mutta hirveä räkänauru niitä juttuja seurasi kaikilla pitkään. Itse en ole niuhottaja vaan aika maanläheinen ihminen, joten vain myhäilin siinä mukana. Jutuissa mainittiin mm. varpusparvea, sormesta vetämistä jne. Mietin kuitenkin, että onkohan tuollaiset jutut ihan normaaleja tuon ikäisillä miehillä? Ikää kuitenkin jo tuon verran. Ja ei, en ollut missään junttiporukassa vaan kaikki heistä on ihan amk:n käyneitä töissäkäyviä tai yliopistossa viimeisellään opiskelevia.

Olisiko teille tuommoinen pieruhuumorista pitävä mies turn off?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus miesten juttuja 😁

Vierailija
2/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko hän itse näitä juttuja vai nauroiko vain mukana? Miesporukoissa tulee helposti naurettua seuran vuoksi semmoisillekin jutuille, jotka eivät oikeasti niin naurattaisi. Se on sitä miesten yhteenkuuluvuutta, ei halua pilata porukan fiilistä. Eli en vielä tämän perusteella tuomitsisi miestä. Jos itse jatkuvasti veistelee vastaavia juttuja, niin sitten on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt.

Vierailija
4/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto et tekis mieli nuolla nyt naisen persettä :P kunnolla lipittää rimmata musta vanne.

Vierailija
5/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen peruskäyttäytymistä, tuliko tää sulle niinkö uutenä, täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän