Jos jostain syystä joutuisit tositv-tähdeksi (tai pääsisit, miten vain), mistä sinua palstalla haukuttaisiin?
Mikä olisi se piirre, mikä ottaisi vallan?
Minusta ei huomattaisi enää mitään muuta sen jälkeen, kun palstalla noteerattaisiin vaivaisenluuni ja se, että ikenet näkyvät nauraessa ja pömppämaha, vaikka muuten olen normaalipainoinen. Väärät sääret kyllä varmasti saisivat myös paljon kommentteja, jos joutuisin ne paljastamaan.
Kommentit (21)
Aknearvista, keltaisista hampaista, tic-oireista, huonosti värjätystä tukasta ja juurikasvusta, laihaläskistä kropasta, murteesta, ujoudesta.
Onpa ylpeen näkönen ämmä, kun ei viitti edes hymyillä...
Varmaan naamalta Lauri Tähkän näköiseksi haukuttaisiin.
Ei se anna mitään arvoa ohjelmalle ihan tylsä hiljaa yksin vaan istuskelee.
Siitä että oon pokannut puoli Tamperetta ja Helsinkiä. Joku niistä suhteista päätyisii kyllä julkisuuteen.
Arpeni kasvoissa, käsissä ja jaloissa. Kissa tehnyt jalkoihin ja käsiin todella rajun näköisiä naarmuja, joita vois luulla minun tekemiksi. Kasvot on taaskin täynnä finnien arpia. :/
Nämä, koska yleensä nää tositv-jutut aina pyörivät ulkonäön ympärillä
Olen lihava ja pukeudun tyylittömästi (todellisuudessa yhden usein palstalla haukutun alakulttuurin mukaan).
Olis pahin painajainen jos joutuis moiseen tilanteeseen.
Eikö näissä enimmäkseen haukuta muusta kuin ulkonäöstä? Jos olet hiljainen, haukutaan siitä. Jos äänekäs, niin sitten siitä. Jos hermo menee etkä livo wt-katsojien suosikkia, olet Hitleristä seuraava jne.
Rumuus (näytän possulta). Ehkä luonnekin on sellainen, että se enimpiä ihastuttaa, mutta osaa ärsyttää.
Olisin outo ja tylsä, siitä tähänkin asti haukuttu ilman tositelkkariakin.
Sitä päivää ei tule että töllössä mistään syystä esiinnyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei se anna mitään arvoa ohjelmalle ihan tylsä hiljaa yksin vaan istuskelee.
Mulla ois tämä sama. Ja ihmeteltäis miksi olen niin läski enkä ole korjauttanut hampaitani ja mitähän vielä...
No mistä nyt ei joku keksisi haukkumista? Se voi olla ihan mikä piirre hyvänsä, kun haukkuja päättää että juuri toisenlainen olisi parempi.
Tatuoinnit varmaan saisivat haukkuja. Toisekseen rankka kiroilu, sillä sehän on tosi junttimaista wt-touhua. Kukaan ei uskoisi varmaa, että olen akateemisen koulutuksen saanut ja ihan sivistynyt nainen :(
Ulkonäöstä varmaan leveestä nenästä ja pienistä tisseistä, ehkä pienestä koosta myös. Luonteelta varmaan siitä, että en halua olla ilkeä toisille=yritän miellyttää liikaa, heitän paljon kaksmielistä läppää, tykkään enemmän miesten seurasta kuin naisten jne.
Rumasta nenästä, pömppömahasta, itsekkyydestä, muiden päälle puhumisesta ja komentelusta. Olisin kaikkien inhokki-bitch kuten muutenkin.
No tottakai lihavuudesta ja laiskuudesta ja varmaan joitain ärsyttäis eteläpohjanmaan murre, ja muutenkin suora puhetapa.
Ööö, hampaista vaikka. Jostakin ulkonäköön liittyvästä.