Miehestä outo fiilis jos alkuunsa
On osannut latoa kirjaimellisesti kaikki maasta taivaaseen ylistävät sanat, tehnyt kaiken maailman suuria lupauksia ja edellisen sähköpostiviestittelyn loppuun kirjoitti "haluan omistaa sinut täydellisesti." Olemme sopineet siis muutaman päivän sisälle ensimmäiset treffit kasvotusten, mutta intuitio sanoo tuosta miehestä jotain aivan toista, minkä hurmaavan ja täydellisen kuvan on itsestään tähän mennessä antanut. Jokin ei omasta mielestäni vain täsmää. Olen kysynyt arkielämäänsä ym. liittyviä juttuja ohimennen, mutta ohittanut ne todella ovelasti; vastaavasti taas on vaatinut minua kertomaan, mitä teen, millaiset kuviot on arkielämässä jne. Olemme viestitelleet vain sähköpostien kautta jo parisen viikkoa, muttei muita yhteystietoja (kuin tietysti sähköpostiviestiä) ole jaettu toisille, ja kaiken lisäksi asutaan eri kaupungeissa, joten todennäköisesti ei kykenisi millekään "kostoretkelle" lähtemään. Onko parempi peruuttaa koko treffit?
Kommentit (33)
Kuulostaa vähän ahdistavalta tuollainen "haluan omistaa sinut täydellisesti." Voisi kuvitella että on tosi mustasukkainen, itse en menisi koko treffeille ollenkaan. Luota vaistoosi.
Juu, anna olla koko tyyppi. Laita hänelle selitykseksi, että vaistosi sanoi sinulle näin.
" haluan omistaa sinut täydellisesti " Ja koskaan ette ole edes tavanneet? Ei hemmetti. Selvältä tapaukselta kuulostaa. Pääset helpolla jos nyt jo pistät stopin tai myöhemmin kiroat sitä hetkeä kun aavistit jo jotain outoa, muttet toiminut niin kuin järki sanoo.
Kertomasi perusteella samoja fiiliksiä, kuulostaa pelottavalta.
Toisaalta -mitä jos onkin unelmien mies.
Itselleni kuitenkin juokse äkkiä pois-tunne voittaa.
Jos/kun kerrot ettei jatku, miehen reaktiokin kertoo aika paljon
Peruuta. Älä mene sinne,luota intuitioosi. Mies joka kuvittelee voivansa omistaa täysi-ikäisen äänestyskelpoisen ihminen ei ole päästään terve.
Kiitos vastauksistanne. Kyllä minä taidan jättää tämän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kertomasi perusteella samoja fiiliksiä, kuulostaa pelottavalta.
Toisaalta -mitä jos onkin unelmien mies.
Itselleni kuitenkin juokse äkkiä pois-tunne voittaa.
Se tässä ihmetyttää ja epäilyttääkin, "unelmien mies." Koska ainakin viestittelyn perusteella vaikuttaa niin vahvasti sellaiselta, mutta en viitsisi edes luetella niitä kertoja, joissa olen kuullut jonkun toisen nuoren naisen menneen halpaan juurikin siihen "unelmien mieheen", joka onkin sitten ajan myötä osoittautunut mikromanageroivaksi kontrollifriikiksi.
AP
Kirjoita sille, että olet enemmän omistaja- kuin omistettavatyyppiä. Kysy, suostuuko mies käyttämään cock-beltiä ja kaulapantaa.
Älä helevitissä tapaa ketään miestä. Meitä naisiakin on tarjolla riittämiin. Jätä se sika, ennen kuin edes tapaat sen.
Anna lisää tuntomerkkejä. Onko Oulusta tuo mies? Kuulostaa tutulta tuo "haluan omistaa sinut täydellisesti." Tosiasiassa perui treffit ja seuraavat jne. Eli ei koskaan tavattu. Lopetin viestittelyn kun haluan heti tavata enkä jäädä roikkumaan. Lähetti vielä monta "kaipaavaa" viestiä jälkeenpäin.
Missä olette tavanneet jos sähköpostia vain lähettelette?
Mun mielestä mies kuulostaa psykopaatilta.
Kuka täysjärkinen lupailee maat ja taivaat, ilmoittaa haluavansa omistaa toisen "täydellisesti"?
Ettekä ole ikinä siis tavanneet?
Noin pelottavan tyypin kanssa en olisi missään tekemisissä.
On niin helppoa esittää unelmien miestä netissä. Sitten kun lipsahtaa tuollainen "haluan omistaa sinut täydellisesti" kertoo se paljon enemmän kuin jos heittäisi tosielämässä...
Tuo lause tarkoittaa, että tavatessa hän haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun kerrot ettei jatku, miehen reaktiokin kertoo aika paljon
Mitähän se kertoo?
Kysy saatko panna häntä strap on dildolla perseeseen, koska haluat myöskin omistaa hänet täydellisesti. Jos suostuu, on mies mielestäni tarpeeksi uhrautuvainen ja valmis parisuhteeseen.
T:Juha
Vierailija kirjoitti:
On niin helppoa esittää unelmien miestä netissä. Sitten kun lipsahtaa tuollainen "haluan omistaa sinut täydellisesti" kertoo se paljon enemmän kuin jos heittäisi tosielämässä...
Muakin ihmetytti tuo, että kuulostaa noin ilmiselvän sairaalta. Ettei edes älyä tai pysty peittelemään sitä.
Vaikea kuvitella, miten tuollainen voisi olla edes kiinnostava, saati unelmamies.
Ja tuo ettei kerro itsestään mut utelee sinusta.
Todella outo.
Kinkkinen tilanne.jos haluat seikkailun, niin tuossa se on. Lyhyen.
Toisaalta saattaa olla myös sellainen, joka ei hevin päästä irti. Silloin pitää olla psykologista silmää...eikä aina silti voi tietää.
Omistava asenne on kyllä jo valmiiksi pelottava.
Itse olin yhden sellaisen kanssa pari kuukautta. Vaisto se minullakin kertoi vähitellen ja irti pääsyyn piti olla realistisen päättäväinen. Ei hysteerinen. Järki.
Mitä sinä haluat?
On parempi peruuttaa. Intuitio kertoo riittävästi.