Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iskeä opettaja? Amk

Vierailija
16.10.2017 |

Opiskelen amk:ssa ja olen aivan pää pyörällä yhdestä opettajastamme. Olen itse 26v, tämä opettaja varmaan jotain 40-45v. En tiedä onko varattu, ainakaan sormusta hänellä ei ole.

Ideoita? Tällä hetkellä teen hänelle yhtä pientä projektia, joten on tavallaan syy mennä juttusille... Mutta siitä eteenpäin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äikänmaikka? Kirjoita runo ja kys mielipidettä =)

Vierailija
2/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis tuohon, hommaat herkästi tyypille vain potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä lähde fantasioitasi toteuttamaan. Nolaisit vain itsesi.

Vierailija
4/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta valmistumisesi jälkeen.

T: Amk ope

Vierailija
5/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta valmistumisesi jälkeen.

T: Amk ope

Tätä meinasin minäkin tulla kirjoittamaan. Opettaja ei todennäköisesti ryhdy suhteeseen henkilön kanssa, jos hänen täytyy arvioida henkilön oppimistasoa ja antaa arvosanoja ja todistuksia. Tulee liikaa pahaa puhetta. Valmistumisen jälkeen ei ole ongelmaa.

Vierailija
6/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minut iskettiin kuin siinä mainoksessa, kaihoisin katsein. Meni tosin kaksi vuotta.

Vierailija
7/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lukiossa aikoinaan historian opettaja iski lukion 18-vuotiaan abitytön ja erosi vaimostaan

Vierailija
8/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha sulle, mutta kukin tyylillään tietty. Ja jos hetken huvista kyse, niin eipä se ikä siinä paljon merkkaa. 

Vierailija
9/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja haluaa pitää työstä ja on asiallinen ihminen, niin et mitenkään. Tilanne on eri sitten kun olet valmistunut.

Vierailija
10/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yliopistoissakin suhteita opiskelijoiden ja henkilökunnan välillä, joten miksi ihmeessä tästä tulisi potkut opettajalle? Käsittääkseni ei ole kiellettyä, jos amk:ssa syntyisi tällainen suhde.

Valmistun ensi keväänä. En tiedä, opettaako hän minua enää keväällä. Tänä syksynä kyllä.

Ap

Vierailija
11/11 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellähän voi olla jo nainen. Miksi et anna hänen olla. Tuskin hän on sinusta mitenkään edes kiinnostunut. Jos olisi niin olisi jo näyttänyt sen. Mitähän miehen nainen ajattelisi tuollaisesta toiminnasta?