Mitä ajattelet jos miehen lempielokuva on "TERMINATOR"
Mies ei siis ole mikään teini enää (ei ainakaan pitäisi olla)?
Kommentit (114)
Osalla ei selvästi ole mitään käsitystä, mistä Terminator-elokuvat (se toka on paras) kertoo. Kieltämättä nimi ja suomennos TUHOAJA, antaa ehkä väärän kuvan. Moni kuvaillut enemmän Uuno Turhapuro tai Rambo-elokuvien katsojakuntaa. Tämä kaveri taas kuulostaa valveutuneemmalta, kysy nyt selvennykseksi mikä osa on paras. Ihmeellistä sukupuolijakoa, scifi fanitus ei katso sukupuolta, nörttiysastetta ehkä kyllä
Olen akateeminen, korkeasti palkattu luovalla alalla, enkä ole koskaan edes halunnut katsoa Terminator-leffoja. Ja todellakin olen alalla, jossa ollaan liikkuvan kuvan kanssa tekemisissä.
Minulla on metallinen Star Trek Enterprise avaruusalus vuodelta 1976. Ostin sen kirpparilta. Alkuperäinen boxikin on. Aluksella voi ampua muovisia ammuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Terminaattorit ja Alienit eivät olleet sallittuja suosikkileffoja niin mitkä sitten on?
Tarkovskin Solaris, Avaruusseikkailu 2001, Tähtien sota.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen, korkeasti palkattu luovalla alalla, enkä ole koskaan edes halunnut katsoa Terminator-leffoja. Ja todellakin olen alalla, jossa ollaan liikkuvan kuvan kanssa tekemisissä.
Olet henkisesti hyvin sairas ja ennakkoluulojen riivaama.
Mies minun makuuni. Tykkään eniten elokuvista, joissa dystopioita, aikamatkailua jne, joten T2 on yksi suosikeistani. Samoin Blade Runner. Onneksi minulla on yksi samanhenkinen kaveri, jonka kanssa käydä elokuvissa - romanttiset komediat ovat minulle henkistä kidutusta. Uusimmista elokuvista tykkäsin esim Inceptionista.
t akateeminen keski-ikäinen nainen
Naisten mielestä kypsän miehen lempileffan pitäisi olla joku Eat Pray Love
Oman elämäni versio olisi: Eat Shit Die :D m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Terminaattorit ja Alienit eivät olleet sallittuja suosikkileffoja niin mitkä sitten on?
Tarkovskin Solaris, Avaruusseikkailu 2001, Tähtien sota.
Ja ehdottomasti kaikkein paras scifi-elokuva Stalker.
Mammat ole edes kuullet Stalkerista, saatika nähneet.
Muistatteko ruotsalaisen elokuvan Katto-Kassinen?
Mitä ajattelet tällaisten aloituksien tekijöistä?
Siis oikeasti.
Mitä mieltä olet ihmisestä, joka katsoo alueellisia uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet tällaisten aloituksien tekijöistä?
On juuri tuollainen pitkään matrix-nahkatakkiin ja susipaitaan pukeutuva tyyppi jolla vähän iso pyörä heittää ja ei tajua että 2000-luvun alku meni jo.
Olisin huolestuneempi jos suosikkileffana olisi Ponterosa.
Väkivallan Vihollinen kirjoitti:
Minä olen nähnyt elokuvat Väkivallan Vihollinen 1-3.
Niissä oli Charles Bronson. Nelosen ja viitosenkin olen katsonut, mutta ne on jätettä. Tsekatkaa nuo kolme ekaa...!!!!
Mäkin olen ne joskus kauan aikaa sitten nähnyt. Jossain niistä joku jengiläinen varasti Bronsonin polkupyörän, joten väkivallan vihollinen ampui rosvon singolla. Pyörä meni samalla, mutta ainakin tuli jengille pointti selväksi. Taisi Bronsonmuutenkin tappaa loppujen lopuksi koko jengin..
Aikuiset miehet katsoo vain aikuisten elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Niissä oli Charles Bronson. Nelosen ja viitosenkin olen katsonut, mutta ne on jätettä. Tsekatkaa nuo kolme ekaa...!!!!
Mäkin olen ne joskus kauan aikaa sitten nähnyt. Jossain niistä joku jengiläinen varasti Bronsonin polkupyörän, joten väkivallan vihollinen ampui rosvon singolla. Pyörä meni samalla, mutta ainakin tuli jengille pointti selväksi. Taisi Bronsonmuutenkin tappaa loppujen lopuksi koko jengin..
Kolmosessa Paul Kersey (Bronson) kaivaa kaapista sodanaikaisen konekiväärin ja ampuu sillä jengiläisiä kadulla. Kyseessä on tosiaan konekivääri, ei rynkky tai kp. ;-)
Tulta munille vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmosessa Paul Kersey (Bronson) kaivaa kaapista sodanaikaisen konekiväärin ja ampuu sillä jengiläisiä kadulla. Kyseessä on tosiaan konekivääri, ei rynkky tai kp. ;-)
No siitä on niin pitkä aika kun olen nähnyt nuo leffat, että mieleni on nähtävästi muuttanut konekiväärin singoksi.. Pitää katsoa uudestaan nuo joka tapauksessa. Loppujen lopuksi konekivääri olisikin kyllä kätevämpi kaupunki olosuhteissa..
Olen korkeasti koulutettu ja akateemisessa maailmassa erittäin arvostettu, erittäin hienostunut ja sivistynyt. Lempi elokuvani ovat Ponterosa ja Uuno Epsanjassa.
Olen yli nelikymppinen kirjoitti:
Minulla on metallinen Star Trek Enterprise avaruusalus vuodelta 1976. Ostin sen kirpparilta. Alkuperäinen boxikin on. Aluksella voi ampua muovisia ammuksia.
Se on varmaan eri hieno! Mulla on vain Starfleet Academyn hihamerkki mutta sentään kehyksissä.