Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea kommelluksia ja hassua teille on sattunut kännissä?

Vierailija
16.10.2017 |

Siinähän se.

Itse olen lähtenyt miehen matkaan baarista jatkoille ja vasta kotiutuessani tajunnut, että asunkin itse vain kerrosta alempana. Olin asunut siinä kämpässä vasta vähän aikaan ja mentiin sisäpihan kautta sisään :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vahingossa naapurin emäntää. Kyllä koko perhettä sitten nauratti, kun kerroin kommelluksestani.

Vierailija
2/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin vahingossa kännissä töihin ja putosin telineiltä. Jalka meni poikki. Tämä hassu sattumus huvitti kovasti kun pomo toi sairaalaan ilmoituksen lopputilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunhauska tilanne oli, kun päätin sammua ajotielle. Sitten heräsin putkassa, enkä leijaillutkaan henkenä ruumishuoneen katonrajassa miettimässä, että mihinkäs nyt...? Kyllä siinä oli kommellusta kerrakseen.

Vierailija
4/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin karaokessa mielestäni vakuuttavasti, mutta en voinut käsittää mikä ihmeen mökellys korvissani soi. Tätä ristiriitaa aikani hämmästelin, sitten päätin sulkea suuni. Johan helpotti, hassua!

Vierailija
5/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viime vloppuna piti yllättää työreissulta palaava mies. Tarkoituksena oli laittaa itseni hienoksi ja odottaa miestä hetivalmiina sängyllä.

Otin viiniä samalla kun sheivailin ja virittelin stay-upeja. Laitoin makkariin tunnelmavalaistuksen ja musiikkia. Miehen paluu viivästyi ja otin viiniä vähän lisää. Lopulta menin sängylle tarkoituksena hoidella itseni märäksi ja valmiiksi miehelle.

Mies löysi minut sängyltä sammuneena dildo sisälläni. Miestä tämä nauratti suuresti, itseäni lähinnä hävettää ja vituttaa.

Vierailija
6/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun nolot kommellukset sattuu aina selvinpäin.

Vierailija
7/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska en ole koskaan ollut niin kännissä. Lopetan ottamisen heti kun alkaa päässä tuntua, yleensä 2 lasillista viiniä riittää siihen.

Vierailija
8/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotin kaverin ja sain kuus vuotta linnaa. Istuin hymyssä suin naureskellen niistä kolme. Heh, heh.

Vierailija
9/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä tutun luona, jossa muita en tuntenut. Oli tylsää, mä päätin iskeä varatun miehen kumppaninsa silmien edessä. Jonkunlainen hassu hokkuspokkustemppu, että saataisiin säpinää. Loppuilta meni, kun jokainen piti mulle moraalisaarnaa, mutta ei sentään iskenyt turpaan. Ihme kyllä. Tämä ihmiskoe meni persiilleen, mutta ilta sai uuden suunnan. Kyllä siinä hulluttelussa porukan naamat venähti.

Vierailija
10/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kännissä kaverin parvekkeelta, ovi oli lukossa. Soitin hätäkeskuskeen, että minut on lukittu parvekkeelle, ja jäädyn kuoliaaksi. Sieltä vastattiin, ettei heinäkuussa ole mahdollista jäätyä, lähettivät kuitenkin poliisit katsomaan onko jokin todellinen hätä. Sain maijalla kyydin kotiin.

Vierailija
11/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin festareilla kenkäni nuotiossa. Siis ihan tarkoituksella heitin ne sinne nuotioon joskus aamuyöllä, syytä en muista mutta oli olevinaan hyvä idea. Seuraavana päivä matkustin kotiin varvastossuissa ja oli ihan helvetin kylmä ilma ja satoi vettä. Sitten piti vielä kotona selittää porukoille miksi tarvitsen uudet kengät.

Vierailija
12/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se.

Itse olen lähtenyt miehen matkaan baarista jatkoille ja vasta kotiutuessani tajunnut, että asunkin itse vain kerrosta alempana. Olin asunut siinä kämpässä vasta vähän aikaan ja mentiin sisäpihan kautta sisään :D

Miten homma eteni? Kai miehelle selvisi että olette naapureita? Oletteko jatkoilleet myöhemminkin?

Vierailija
13/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan kanssa risteilyllä. Aamulla sanoin, että nyt herätys (herra A), joka nukkui peitto korvilla. Peiton alla olikin herra B. Ei muistikuvia, blanco! Molemmista kyllä tykkäsin, ei siinä mitään.

Vierailija
14/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokan kanssa risteilyllä. Aamulla sanoin, että nyt herätys (herra A), joka nukkui peitto korvilla. Peiton alla olikin herra B. Ei muistikuvia, blanco! Molemmista kyllä tykkäsin, ei siinä mitään.

Ja sinuista valui ulos sekä herra A:n, että B:n mehuja.

Vierailija
15/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin ja puhuin poikaystäväni kanssa puhelimeen samalla. Pyöräilin ohi pyörätien ja tipahdin ajotielle. Kyllä miestä naurattaa edelleen (9 vuoden jälkeen) tuo kun puhelimesta kuulemma kuului "huuiiiii" ja räminää.

Vierailija
16/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinuista valui ulos sekä herra A:n, että B:n mehuja.

Ei koskaan pantu. Ihan päällysvaatteissa herättiin. Mutta aina kännissä näiden seurassa viihdyin. Olivat hassunhauskoja hulluttelijoita, sellaisia magneetteja.

Vierailija
17/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*sin sänkyyn niin paljon, että reunan yli valui lattialle lammikko. Ex nukkui vieressä.

"Pelastin" kotiini ulkokissan. Kissa piti sisällä niin kamalaa meteliä että unohdin pelastamiset ja päästin kissan äkkiä takaisin ulos.

Heräsin siihen, että sänky oli ihan märkä k*sesta. En tiedä olinko itse aiheuttanut tilanteen vai vieressä nukkunut säätö. Jotenkin sain luovittua sängyn kuivaksi ja leikimme molemmat, ettei mitään ollut tapahtunut ZzZzZ...

Yhdessä vaiheessa kännääminen herätti sisäisen kleptomaanini. Olen varastanut jatkopaikoista mm. sakset, kolikoita ja dildon.

Olin jatkoilla ihastukseni kanssa ja k*sin tämän veljen sänkyyn kännip*neskelun jälkeen.

Olen pissannut myös lattialle sängyn viereen, kun en ole uskaltanut lähteä etsimään vessaa vieraassa paikassa. Kamala suhina kuului ja lämmin haju levisi ympäriinsä, oli varmaan kiva ylläri sille kännipanolle myöhemmin.

Lisähuomautus: en ole koskaan tehnyt isompaa hätää alleni humalassa, tästä suuresta saavutuksesta huolimatta olen nykyään lähes absolutisti.

PS. Yhdessä vaiheessa tykkäsin yrittää tukkia vessanpönttöjä humalapäissäni. Hassua.

Vierailija
18/19 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin putkasta housut likomärkänä, olin ilmeisesti kussut housuihin. Sitten piti lähteä kylmään pakkaseen tarpomaan ja odotteleen linja- autoa. Matkaa kotiin n. 100 km.

Kaikenlaista muutakin on ollut, tulee lähes poikkeuksetta juotua liikaa, kun viihteellä.

Vierailija
19/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanailin nokkelasti nakkikioskilla ja sain turpaani. Aamulla seikkailuni hymyilytti katsoessani peilistä ruhjoutuneita kasvojani.