Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni igkuva olemattomasta vauvamasusta naurattaa

Vierailija
16.10.2017 |

Aika typerää. Eräs tuttuni laittoi ighen kuvan "masustaan" josta ei todellakaan voi mitään raskautta päätellä tai nähdä. Ekaa ultraakaan ei ole ollut. Hästägeillä isijamasu ja masu on olematon. Hehkuttas vasta kun se näkyy kunnolla. Naurettavaa. Ja toinen on mukamas jo potkiikin. Muutenkin aika dramaattisen oloinen persoona. Itsellä onkin masu suuri kun loppua kohti jo mennään ja voinkin hehkuttaa että kyllä on melkoinen mellakka välillä päällä että huh huh....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun se ei ole edes mikään pömppisvatsa. Ihan litteä pannukakku. Vasta ekan ultrakuvan käteeni saatuani hehkutin itse raskauttani. En aikasempaan.

AP

Niijust! Kun mä kerran toimin näin niin onhan se nyt kumma, että kaikki muut ei ymmärrä toimia samoin!

Ap luulee nähtävästi olevansa maailman keskipiste.

Vierailija
22/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki turvotus raskautta ja liikkeet tunnet heti kun testi on plussa?

Itse kun kerroin raskaudestani eräs draamalaama onnittelujen sijasta oli huolissaan miten koiran käy. Öhöm. Ei mitenkään. Nyt sitten itse on raskaana ja omaa kaksi koiraa joten pitäisköhän nyt kysyä samaa. Tosin en mäkään näe kuvista onko vauvavatsa vai ei kun ei taida olla kovinkaan pitkällä olla vielä.

Kuka on tuntenut potkuja katkaravulta rv 5-7?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa laittaa jo rv 6 kuvaa jossa tuleva isi kuuntelee ääniä ja potkuja joita ei vielä edes ole

Tiedätkö, kun on tapana kuunnella simpukasta meren kohinaa? Luuletko että ihmiset oikeasti kuvittelevat kuulevansa sitä? Kyse on enemmänkin tunteista ja odotuksen ilosta kuin kuuloaistista.

Vierailija
24/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja raskaus. Ymmärrän, jos oma raskaus saa hormonit ja mielialat heittämään, mutta että jonkun toisen raskaus aiheuttaa samaa, sitä en voi käsittää. Toisaalta kyllä olen antanut itselleni kertoa, että yhteisössä, jossa on paljon naisia, monen kuukausikierto menee synkkaan. Onneksi itsellä tuli kerran hormoniryöppy teini-iässä eikä ole sen jälkeen juuri häälynyt mihinkään.

Vierailija
25/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ladella someen moisia kuvia ja odottaa tykkäysryöppyä

Vierailija
26/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoettiin pitkään ettei vatsassani mitään ole kun sanoin rv 16 tuntevani hentoja liikkeitä :(

Että se on vaan paska mikä siellä möyrii

Vierailija
27/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla o kaljamaha,saaks sitä esitellä. Toisaalta ei oo ummetusta. Ootteko varmoja ettei raskautenne ole läskimahoja ja ummetusta teilläkin?

Vierailija
28/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla o kaljamaha,saaks sitä esitellä. Toisaalta ei oo ummetusta. Ootteko varmoja ettei raskautenne ole läskimahoja ja ummetusta teilläkin?

Miksi et saisi esitellä, jos kerran koet saavasi siitä iloa? Monet esittelevät pyykkilautavatsoja, kukaan ei sano etteikö pehmeää vatsaa voisi esitellä.

Raskaustestit eivä reagoi ummetukseen tai mahaläskiin. ;)

Vierailija
29/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää. Eräs tuttuni laittoi ighen kuvan "masustaan" josta ei todellakaan voi mitään raskautta päätellä tai nähdä. Ekaa ultraakaan ei ole ollut. Hästägeillä isijamasu ja masu on olematon. Hehkuttas vasta kun se näkyy kunnolla. Naurettavaa. Ja toinen on mukamas jo potkiikin. Muutenkin aika dramaattisen oloinen persoona. Itsellä onkin masu suuri kun loppua kohti jo mennään ja voinkin hehkuttaa että kyllä on melkoinen mellakka välillä päällä että huh huh....

Saiko tuttusi siis enemmän tykkäyksiä kuin sinä ja olet siitä ärtynyt? Vai eikö lapsellasi ole läsnäolevaa isää? Ei sillä muiden tykkäysten määrällä ole niin väliä, pääasia että lapsi on tärkeä sinulle.

Vierailija
30/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko tuttusi siis enemmän tykkäyksiä kuin sinä ja olet siitä ärtynyt? Vai eikö lapsellasi ole läsnäolevaa isää? Ei sillä muiden tykkäysten määrällä ole niin väliä, pääasia että lapsi on tärkeä sinulle.

Kyse on enemmän varmaan siitä huvittavuudesta mitä monet tekee. Eli tehdään iso numero asiasta kuin asiasta

Vierailija
31/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin ultrakuvan kera somessa. Ei ainakaan kukaan kyseenalaistanut onko raskaana vaiko vain lihonnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän