Tuore vaimo vinkuu jatkuvasti uusia ostoksia enkä kestä enää!
Juuri saatiin häät maksettua omin varoin, mutta vaimo jankuttaa ostoksista. Haluaa uusia vaatteita, laukkuja ym. Maksan yksin meidän ylihintaisen asunnon vuokran ja rahat ei meinaa millään riittää, kun maksan kaikki muutkin juoksevat menot yksin eli käytännössä elätän meidät molemmat. Keskustelimme asiasta ja pyysin häntä hakemaan töitä, koska en jaksa kustantaa kaikkea yksin. Ei vaimo mikään lapsi ole ja ymmärrän, että hääjärjestelyiden jälkeen voi olla tyhjä olo. Hän on myös sairastellut, mutta voi nyt paremmin, joten työ tekisi hänelle hyvää. Sain hänet lopettamaan nettishoppailun ja tajuamaan mihin meillä menee eniten rahaa. Siitä huolimatta hän välillä vinkuu, että menisimme yhdessä ostoksille.
Kommentit (41)
Ei miehen kuulu kustantaa vaimonsa ostoksia. Hän ostaa omilla rahoillaan ja jos ei sitä ole, hän ei osta. Hyvin yksinkertaista. Tajuatko, että normaali nainen maksaa omat kulunsa!
Eiköhän tässä ole kyseessä kilttimiehen mielikuvitusvaimo :D
Ei tartte huolestua. Jos mies ei halua työtöntä ja persaukista vaimoa, jolla on vapaamatkustajan moraali, niin Suomessa ei ole pakko mennä naimisiin. Joka menee tietäen että laki velvoittaa elättämään puolison, niin on sitten itse syyllinen tilanteeseen.
Tervetuloa minun maailmaan. Tyttöystävä ostelee koko aika kaikkea. Mäe ole ikinä valittanu kuka maksaa laskut. Minä olen aina maksanut kaiken.. Sitten kerran ku se tilaili jotain uutta laukkua ja kehtas oikeesti ihmetellä, et sen joku frendi naukuu ettei ole rahaa ostella oikee mitään.. Löin laskut mun tyttöystävän eteen ja sanoin et maksas vaikka noi nyt aluks ja kato paljon sulle jää uuden laukun ostoon rahaa. Oli autovakuutus, molempien puhlaskut, netti, vuokra joka on 1050e kk, sähkölasku ja sit sanoin et tankkaa Range Rover sinne menee 105 litraa dieseliä ja kato mitä jää, niin voit tankkaa oman autos. Ei riittäny edes tulot sillä maksaa.. Totesin vaan, että joko ymmärrät frendiäs.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa minun maailmaan. Tyttöystävä ostelee koko aika kaikkea. Mäe ole ikinä valittanu kuka maksaa laskut. Minä olen aina maksanut kaiken.. Sitten kerran ku se tilaili jotain uutta laukkua ja kehtas oikeesti ihmetellä, et sen joku frendi naukuu ettei ole rahaa ostella oikee mitään.. Löin laskut mun tyttöystävän eteen ja sanoin et maksas vaikka noi nyt aluks ja kato paljon sulle jää uuden laukun ostoon rahaa. Oli autovakuutus, molempien puhlaskut, netti, vuokra joka on 1050e kk, sähkölasku ja sit sanoin et tankkaa Range Rover sinne menee 105 litraa dieseliä ja kato mitä jää, niin voit tankkaa oman autos. Ei riittäny edes tulot sillä maksaa.. Totesin vaan, että joko ymmärrät frendiäs.
Miks otit tuollaisen 15-vuotiaan avovaimoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Juuri saatiin häät maksettua omin varoin, mutta vaimo jankuttaa ostoksista. Haluaa uusia vaatteita, laukkuja ym.
Maksan yksin meidän ylihintaisen asunnon vuokran ja rahat ei meinaa millään riittää, kun maksan kaikki muutkin juoksevat menot yksin eli käytännössä elätän meidät molemmat. Keskustelimme asiasta ja pyysin häntä hakemaan töitä, koska en jaksa kustantaa kaikkea yksin. Ei vaimo mikään lapsi ole ja ymmärrän, että hääjärjestelyiden jälkeen voi olla tyhjä olo. Hän on myös sairastellut, mutta voi nyt paremmin, joten työ tekisi hänelle hyvää. Sain hänet lopettamaan nettishoppailun ja tajuamaan mihin meillä menee eniten rahaa. Siitä huolimatta hän välillä vinkuu, että menisimme yhdessä ostoksille.
Mikäs ihmeen tahdoton tossukka sinä olet? Jos vaimo vinkuu, niin vaimolle kerrotaan, että siitä vaan töihin shoppailurahoja tienaamaan. Totta kai aikuiset ihmiset maksavat itse omat ostoksensa. Sinuahan vedellään kölin alta edessuntakas, jos olet aina kuvettasi kaivamassa, kun toinen suunsa avaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi kenties thaimaalainen? Näitähän näkee nykyään lähiympäristössä. Yhden mies kieltäytyi lähettämästä rahaa naisen sukulaisille, niin naisen äiti oli sanonut, että etsipä rikkaampi mies. Niin nainen sitten teki. Oli luullut miestään rikkaaksi ekalla vierailullaan, kun miehellä oli uudehko auto ja oma talo. Lainaa miehellä oli kyllä melkoisesti, sitä nainen ei tietysti tajunnut ja että ei sillä parin tonnin nettokuukausipalkalla juuri mässäillä. Nyt miehellä on uusi thai-nainen, joka pitäisi saada Suomeen, nyt kuulemma on parempi, nuori tyttö suoraan viidakosta. Edellinen oli jonkin verran koulutettu kaupunkilaisnainen. Nykyinen ei osaa edes englantia ja se on kuulemma hyvä.
Vaikka se nuori viidakkotyttö ei kieliä osaisikaan, niin ihan samat velvollisuudet sukuaan kohtaan silläkin on ja itseasiassa hänellä se on velvollisuus on vieläkin kovempi, se länsimaisen miehen kanssa naimisiin päässyt viidakkotyttö kun on suvun ainut toivo. Thaimaalaisilla naisilla on kaikilla ihan sama tilanne, eli kaikki jotka pääsevät länsimaisen miehen kanssa naimisiin, on velvollisia lähettämään suvulleen rahaa. Tämä nyt on aivan pässinselvä juttu ja se pitäisi jokaisen tiedostaa, joka thaimaalaisen vaimon ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takiahan se 30 vuotta nuorempi teini sut otti että alappas vaan maksella sitten.
Senkö takia nuoret naiset ottavat 20-30 vuotta vanhemman miehen? Olenkin ihmetellyt, miksi ihmeessä jotkut naiset haluavat paljon vanhemman miehen..
Et kai ole niin tyhmä ettet ole sitä tajunnut?
Meillä on ikäeroa 4 vuotta. ap
Rupeat vähitellen sanomaan ei kaikkein tyhmimpien toiveiden kohdalla. Sitten alat kiristämään ruuvia, kunnes lopulta huomaat olevasi tilanteen herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks otit tuollaisen 15-vuotiaan avovaimoksesi?
Siinäpä on siideripossulle miettimistä.
Tehkää kuun budjetti jo valmiksi etukäteen niin ehkä tajuaa kuinka paljon rahaa teillä kuluu peruselämiseen. Sitten sanot että rahaa uusiin vaatteisiin ei heru ja sillä sipuli.
Miksi te jotkut muutatte yhteen talouteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä rahan arvoa...? Mulle ei tulis mieleenkään perustaa liitto ennen kuin olisin varma siitä että kumppani osaa pitää huolta meidän yhteisistä rahoista ilman että törsää kaiken heräte-ostoksiin.
Thaimaassa raha ja kivipatsaat on Jumala.
Koska tontin omistaa thai nainen , rakenna kertakäyttö puutalo ja Pura se pois kun eroat.
Ihan helvetin valhetta toi thai rahajuttu. Ne laittaa omille tililleen ne rahat eikä vanhemmilleen. Netissä. Niillä on omistusasuntoja ja kohta lisää kun kuolet. Elatusmaksut ja lapsilisät menee thai tileille. Ne ostaa asunto osakkeita mitä vuokraa ja hotelleja . Veneitä. Ei ne sitä sulle kerro. Ne myy kuivattua mustikkaa thai kambodza Siam Laos superfoodina siellä etkä sä älyä. Ne maksattaa sulla thai ruuat ja kuljetukset tukusta mitä ne myy . Sä elät ne syömällä thai ruokia. Helvetti kun tyhmiä !!! Koita saada ne ostamaan suomiruokaa omilla rahoillaan. Ne omistaa mopoja autoja Thaimaassa näillä rahoilla mitä teiltä lypsää.
Ne myy ne laukut vaatteet eteenpäin . Ette älyä !!! Jopa käytetyt alushousut myydään netissä. Kuin kirppiksillä käsilaukut ja kenkiä. Farkkuja niitä myös varastetaan koska myyntiin. Kyllä te tyhmiä olette. Ette osta suomitytöille edes ruokaa saati muuta joka käy töissä maksaa laskut . Tyhmää olla tyhmä huijatavissa ulkonäön takia tyhmänä.
Joo thaukulla voi olla tilillä 60 000€- 300 000 € täällä ja siellä lisää . Mut maksa sä nyt kaikki.
Erimaalaiset maksaa myös elatusmaksut ne kilahtaa tilille joka kuukausi sekä Thaimaassa että Suomessa että missä tahansa . Ne myy sun mansikat omaan piikkiin.
Alkoiko yletön ostoshimo ja "vinkuminen" vasta häiden jälkeen? Olisi sinun jo ennen naimisiinmenoa luullut tajunneen, millainen himoshoppaaja vaimosi on.
Muistetaanpas nyt, että naisen koulutuksella ei ole miehille mitään väliä ja miehet missään nimessä eivät halua mitään uranaista vaan mieluummin maanläheisen naapurintytön joka keskittyy kodista huolehtimiseen ja antaa miehen olla suhteessa MIES.
Vierailija kirjoitti:
Huonoilla provoilla alkaa tämä viikko. Mies, jolla olisi sellainen työ, että pystyy makselemaan yksin ylihintaiset vuokrat ja pikkuvaimon ostokset, ei todellakaan surffailisi vauvalehden palstalla maanantaipäivänä.
Älä nyt heti lyttää toista. Voihan se hahmo olla kesälomalla.
Just pystyy! Duunarit ne on töissä silloin kun käsketään.