Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluan muuttaa unirytmiä, niin nukunko tänään päikkärit vai sinnittelenkö?

Vierailija
16.10.2017 |

Olen yökyöpeli, enkä millään malttaisi lähteä nukkumaan. Nukuin ehkä 3h viime yönä, en vain saanut unta. Nyt jo väsyttää todella paljon, mutta pakko muuttaa rytmiä aiemmaksi, nukunko siis tänään päikkärit vai sinnittelenkö yöunille? Ja voi olla typerä kysymys, mutta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelisin.

Mutta ei sekään takaa, että onnistut illalla nukahtamaan ajoissa.

Vierailija
2/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käy töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisin päikkärit mutta tekisin kaikkeni varmistaakseni etteivät ne veny pitkiksi. Jos itse olen nukkunut edellisyönä vain pari tuntia, niin sinnittelemällä hereillä koko päivän käy lopulta aina niin että väsymys menee jotenkin "yli" eikä illalla tulekaan uni vaikka koko päivän on ollut ihan kuolleen väsynyt.

Vierailija
4/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä aamu, voit ihan hyvin nukkua lyhyt unet, puoli tuntia tai maksimissaan tunti. Nouse ylös kun kello soi, älä torkuta. Ja jos ei ole pakko kertarysäykseen, niin aikaista rytmiä vähän kerrallaan.

Vierailija
5/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö käy töissä

Ainoa aika käydä töissä on tietenkin se joko 8-16 tai sitten "yötyö". Voi stana. Ei koskaan muulloin voi käydä, siis KUKAAN ei käy muulloin.

Vierailija
6/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yökyöpeli, enkä millään malttaisi lähteä nukkumaan. Nukuin ehkä 3h viime yönä, en vain saanut unta. Nyt jo väsyttää todella paljon, mutta pakko muuttaa rytmiä aiemmaksi, nukunko siis tänään päikkärit vai sinnittelenkö yöunille? Ja voi olla typerä kysymys, mutta...

No et nuku päikkäreitä vaan sinnittelet.

Vierailija
7/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet päikkärit (½h-1h) ja niin, että päikkärit loppuu viimeistää klo 14, mielummin jo aikaisemmin. Huomenna sitten tarvittaessa vielä lyhyemmät torkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan