Mun kissa just nukahti iltapalan jälkeen
Kommentit (19)
Voi, kun meillä olisi kissa. Virtuaaliset silitykset ap:n kissalle!
🐈 Juoksee ympäri asuntoa hullun kiilto silmissään... 15 vuoden kokemuksella tiedän jo varmasti, että kakka tulee noin klo 23.15.
Iltahepuli menossa. Luulee olevansa savannin suurin peto.
Ap:n kissa kerää voimia yön riehuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
🐈 Juoksee ympäri asuntoa hullun kiilto silmissään... 15 vuoden kokemuksella tiedän jo varmasti, että kakka tulee noin klo 23.15.
Tämä on jännä juttu, minunkin kissan suoli toimii kellon tarkkuudella. Aamu kuudelta vessasta leijuu suloinen tuoksu.
Me saatiin perjantaina kissa! Ihana pentu 😍 Mä yritän leikittää sitä ja se vähän niinkun leikkii. Aika rauhallisesti :) on nyt nää pari ekaa yötä rettelöinyt, jos tämä yönä sais nukkua jo:D
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin perjantaina kissa! Ihana pentu 😍 Mä yritän leikittää sitä ja se vähän niinkun leikkii. Aika rauhallisesti :) on nyt nää pari ekaa yötä rettelöinyt, jos tämä yönä sais nukkua jo:D
Minkälainen pentu? Me myös saatiin perjantaina pentu❤️ Semmoinen harmaa maatiaiskissa. Ja tosiaan yöt on kovin touhukas😁
Mun kissa lämmittelee pleikkarin päällä.
Mun kissa makoilee mun vieressä ja kyttää koko ajan jotain, jota minä en näe.
Mun kissa meni sohvatyynyn alle kun aloin kattoo televisiosta majussille morsianta o.O
Otan osaa, ap, nyt se nukkuu kissojen taivaassa. En tiedä mitä pieneläinten krematointi nykyään maksaa, mutta ihan hyvä on myös haudata se kenkälaatikossa takapihalle. Nyt ei ole maakaan vielä roudassa.
Ja sitten siivoatte asunnon kunnolla ja poistatte sieltä sen kauhean kissanpissan hajun, jonka eliinoimiseen menee kyllä vuosia.
Mun kissa kehrää ja tassuttaa peittoa ja kuolaa.
Mun kilppari (käyköön nyt kissasta, vaikka onkin myös koiramainen ) aloitti ekan talviunisatsin kuukausi sitten. Heräsi eilen, syötiin, pussailtiin ja unet jatkuu todennäköisesti Joulun alle, jolloin taas syödään ja samaa rataa kevääseen :) Tykkää oikeesti myös läheisyydestä ♥ kainaloon hakeutuu, josta siirrän vaivihkaa viileään paikkaan.
Kissa meni vaatekaappiini nukkumaan, enkä raaski kieltää häntä, on niin suloinen. Nukkuu nyt mekkoni päällä.
Toinen kissani on ajatuksissani, kun lähti äskettäin kissojen taivaaseen. Toinen on tuossa, annoin kodin reppanalle, koko pienen elämänsä kovia koneneelle. Äsken taas hätääntyi, nyt nukahti.
Nukkuu hyllyn päällä, lasten kuvien vieressä. Lapset ovat jo maailmalla, niin kaksin elellään.
Mun kissa vei juuston mun leivältä. Olin tehnyt leivän ja se oli hetken pöydällä kun laitoin tavarat jääkaappiin. Tassu vain viuhahti ja sinne meni juusto.
Nukkuu kylpytakin hupussa.