Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen unohtanut kirjan ja kirjailijan nimen, auttakaa!

Vierailija
15.10.2017 |

Olen unohtanut kirjailijan ja kirjan nimen ja ankarasta googlaamisesta huolimatta (englanniksi ja suomeksi) en ole löytänyt kumpaakaan. Juonen muistan kumminkin:

Tapahtumapaikka lähellä Bostonia, mielestäni Cape Cod. Rakkausromaani. Keski-ikäinen nainen, jolla n. 10 vuotias poika. Rakastuu Lousianasta kotoisin olevaan ravintoloitsijaan. Naisella vauvalahjabisnes. Poika tanssii ja osallistuu teatterinäytökseen. Naisella äiti, joka sotkeentuu kaikkiin asioihin. Mies ja nainen menevät naimisiin, nainen potee epävarmuutta, asiat menevät solmuun. Mies muuttaa pois, nainen raskaana. Mies palaa entisen on-off tyttöystävänsä luo. 2001 terrori-isku (eli tämä kirja on kirjoitettu 2001 tai sen jälkeen!). Poika sairastuu vakavasti, nainen synnyttää tyttären. Nainen löytää äitinsä piilottamat kirjeet, jotka ovat aviomieheltä. Päättyy siihen kun mies ja nainen sopivat aloittavansa seurustelemaan uudestaan.

Kertokaa nyt joku mikä tämä kirja on? Itse luin pokkarina

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Jacquelyn Mitchardin Twelve Times Blessed? En tiedä mikä suomeksi, en ole lukenut, mutta kun äkkiä äsken googletin kuvauksesi perusteella niin tuo tuli vastaan ja tuntui sopivan kuvaukseesi :) 

Vierailija
2/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli hämärästi mieleen joku Nora Robertsin kirja, mutta voin kyllä olla hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Lena! Tuo se on! 

Nyt saan lukupäiväkirjani taas ajan tasalle, harmitti kun yksi puuttui. 

Millä hakusanoilla löysit? Mä yritin  yhdessä rakkausromaania Cape Codia, ravintoloitsijaa, vauvalahjoja, jälkeen 2011, keski-ikäinen nainen ja en silti onnistunut. Kiitos kun jaksoit nähdä vaivaa!

Vierailija
4/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, alkoi kiinnostaa mistä kirjasta oli kyse :) Laitoin Googlen hakuun hakusanat "boston cape cod love romance novel baby gifts" (siis kaikki kerralla) ja ensimmäisten tulosten joukossa tuli joku naisille suunnattuja romaaneja käsittelevä teos, jossa oli maininta myös tästä sun hakemasta kirjasta.