onko 2e liikaa kahvista
Kommentit (20)
Kahvipaketista saa 40 kupillista kahvia. Eli 2e on kova hinta.
Riippuu missä. Huolto-aseman/Cittarin kahviksi kallista. Joku kivempi kahvila niin maksaisin 2e tavallisesta kahvista.
Maksan mieluusti 2€ kahvista, jos ei tarvitse siivota pöytää, eikä viedä kuppia tiskiin.
Jos itsepalvelu, eurokin on liikaa kahvikupista.
Se on mun ehdoton yläraja, yli sen saa mut äänestämään jaloillani. Viimeksi yli kahden euron kahvia olisi ollut tarjolla jossain prisman yhteydessä olevassa kahvilassa. Vautsi kuinka fiini paikka tosiaan! :D Ja ei, mua ei kiinnosta onko se kahvi luomua vai ei. Mua kiinnostaa hinta.
Onko täällä köyhien kokoontumisajot? Missä saa kahvia halvemmalla, maksullisesta paikasta siis? Ap:lle neuvo: keitä omat kahvit termariin.
Ei ole liikaa, jos kahvi on hyvää. Pannun pohjalla seisoneesta juhlamokasta ei pitäisi kenenkään maksaa mitään, mutta suurin osa kahviloista tai "kahviloista" myy juuri sitä juhlakakkaa.
Helsingissä ei ainakaan mistään kahvilasta saa kahdella eurolla kahvia. Normaali hinta 2,50-3,50 €.
Pahvikahvit ja huoltsikat erikseen.
Tässä taas hyvin näkyy ettei ihmiset tiedä mitä sillä rahalla tehdään mitä tuotteista saadaan.
Mitä kuluja yrityksillä on tai mitä eroja on yksityisellä ja ketjulla.
Voi voi.
Rosso vittuun kirjoitti:
Vittu Rosso veloittaa vitun JÄÄVESILASILLISESTA euron saatana....
Sinun kannattaa sitten roudata omat jäävedet mukanasi, jotta saat sen mikrossa lämmitetyn porsaanleikkeesi alas.
Vierailija kirjoitti:
Maksan mieluusti 2€ kahvista, jos ei tarvitse siivota pöytää, eikä viedä kuppia tiskiin.
Jos itsepalvelu, eurokin on liikaa kahvikupista.
Pyhällä henegelläkö sinäkin kuvittelet kahvilan tulevan toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Rosso vittuun kirjoitti:
Sinun kannattaa sitten roudata omat jäävedet mukanasi, jotta saat sen mikrossa lämmitetyn porsaanleikkeesi alas.
Söin kyllä pastabolognesen.
Rosso vittuun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosso vittuun kirjoitti:
Söin kyllä pastabolognesen.
Ajattele miten paljon halvemmalla olisit senkin saanut Alepan einesaltaasta.
Kaksi euroa suodatinkahvista on ok, Helsingissä tosiaan kahviloista harvoin noin "halpaa" saa... Itse pöyristyin Helsingissä teekupposesta, pieni mukillinen kuumaa vettä ja teepussi 3,10 (Cafe Torpanranta).
Vierailija kirjoitti:
Kaksi euroa suodatinkahvista on ok, Helsingissä tosiaan kahviloista harvoin noin "halpaa" saa... Itse pöyristyin Helsingissä teekupposesta, pieni mukillinen kuumaa vettä ja teepussi 3,10 (Cafe Torpanranta).
Kurkkupurkissako olet kasvanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkupurkissako olet kasvanut?
Nähtävästi joo, koska en ymmärtänyt kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei ainakaan mistään kahvilasta saa kahdella eurolla kahvia. Normaali hinta 2,50-3,50 €.
Pahvikahvit ja huoltsikat erikseen.
Helsingissä nyt onkin turistihinnat joka paikassa. Kyllä mua vituttaisi maksaa yli kaksi euroa kahvista jossain pikkukylän huoltoasemalla. Ostan noita huoltoasemakahveja suunnilleen kaksi kappaletta päivässä.
Jo markka-aikana kahvista joutui maksamaan yli 10mk ja siitä on jo 15 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipaketista saa 40 kupillista kahvia. Eli 2e on kova hinta.
Ja mitään muita kulujahan ei ole. Ristus sentään taas.
Minusta 1€ on sopiva hinta kahvikupista. Voin toki maksaa 4€ lisää siitä, että saan istua pari tuntia jossain keskustakahvilassa. Esimerkiksi Italiassa tämä on ymmärretty oikein: Siellä on kaksi hintaa riippuen siitä, juotko kahvilassa vai otatko kahvin mukaan.
On.