Löysin poikaystävän repusta listan siitä, mitä parannettavaa minussa olisi
Ja nyt masentaa. Monessa kohdassa on verrannut minua eksäänsä, vaikka Lindaan
*Isommat tissit, käyttää push uppeja niinkuin *Linda
*Käyttää hameita
*Enemmän meikkiä
*Puhuu tai kuiskaa seksikkäämmin
*Korkokengät
He ovat kavereidensa kesken tehneet tuollaisia listoja mutten halunnut uskoa poikaystävästä...
Kommentit (18)
Kaikkeen säkin alistut. Oma valintas. Koita kuitenkin kasvaa henkisesti, vai haluatko olla samanlainen idiootti mulkkuääliö kuin poikaystäväsi?
Eli siis jätä se.
Se suhtautuu suhun niin kuin jonkin tietokoneeseen, jota voi parannella eri osilla xD
Haha. Mikä se oli se elokuva jossa näitä listoja plussista ja miinuksista laadittiin?
^Frendeissä Ross ja Rachel ja siitähän se kolmas maailmansota alkoikin kun rachel sai tietää, "vain tarjoilija" jne. amerikkalaiset taas asialla, kuinkas muuten.
No, melkein kaikki noista on rahalla saavutettavissa, niin siitä vaan jos poikaystävä maksaa sulle nuo. Ehkä sä sit voit shoppailun jälkeen puhua vähän seksikkäämmin;)
Kirjoita sinä vastaava lista, mitä toivoisit poikaystävältäsi ja sujauta se salaa johonkin sellaiseen paikkaan, jonka poikaystäväsi katsoo.
Laita siihen mm. seuraavat kohdat.
*Isompi varustus
*Enemmän pituutta
*Urheilullisempi kroppa
*Kunnianhimoa elämän suhteen
*Parempipalkkainen ja vaikutusvaltaisempi duuni
*Enemmän rahaa
Mä ilmeisesti vietän ihan liikaa aikaa täälllä, kun muistan tämän saman aloituksen nähneeni täällä muutama kuukausi sitten.
Voisit varmaan välillä keksiä jo uusiakin tarinoita? Me av:lla päivystävät tylsimykset halutaan lukea uusia ja ennennäkemättömia provoja :DD
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita sinä vastaava lista, mitä toivoisit poikaystävältäsi ja sujauta se salaa johonkin sellaiseen paikkaan, jonka poikaystäväsi katsoo.
Laita siihen mm. seuraavat kohdat.
*Isompi varustus
*Enemmän pituutta
*Urheilullisempi kroppa
*Kunnianhimoa elämän suhteen
*Parempipalkkainen ja vaikutusvaltaisempi duuni
*Enemmän rahaa
Teen pienen korjauksen
*Isompi varustus (veljellä/isällä) isompi
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Vierailija kirjoitti:
^Frendeissä Ross ja Rachel ja siitähän se kolmas maailmansota alkoikin kun rachel sai tietää, "vain tarjoilija" jne. amerikkalaiset taas asialla, kuinkas muuten.
Eikö se ollut siinä Polly *jotain*, stiller ja aniston myös?
Miten ajattelit toteuttaa nämä parannuskohteet?