Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 32, nainen 22, mielipiteitä?

Vierailija
15.10.2017 |

Onko 10v ikäero mielestänne paljon tuon ikäisten suhteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä edes ikäeroksi tuon ikäisillä 

Vierailija
2/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tuollaisessa suhteessa yleensä kaunista ja hoikkaa nuorta naista ja nainen taas saa kokeneempaa ja mahdollisesti myös varakkaampaa miestä. Eli eikö se ole silloin aika win-win tilanne? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa kuvauksesi perusteella narsistilta. Sori mutta joudun tämän ammattilaisena toteamaan!

Vierailija
4/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuulostaa kuvauksesi perusteella narsistilta. Sori mutta joudun tämän ammattilaisena toteamaan!

:D:D

Vierailija
5/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksessa kerrottiin ihmisistä ainoastaan ikä. Jos pelkästään tämän tiedon perusteella arvioit jonkun narsistiksi, epäilen vahvasti ammattitaitoasi.

Vierailija
6/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitään verrattuna 40-vuotiaan ja 69-vuotiaan parisuhteeseen, on kuulemma lapsikin tulossa.

Vierailija
7/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen on? Oulusta? EM?

Vierailija
8/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat on onnellisia, mitä väliä muiden mielipiteillä?

Vierailija
9/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hyvältä kuulostaa ainakin seksimielessä. Jos vakavamaa suhdetta haluat niin itse yrittäisin saada jokun kästyksen itselleni miten muuten ollaaan samalla aaltopituudella ja samoin aikein. Sitten ei satu tai tule petetty/pettynyt/käytetty olo jälkeenpäin. JA omia tunteita ei kyllä mielestäni kannata kovettaa. Eli valhdella itselleen että on vaan pelimielellä silloin kun ei oikeasti  ole .  Eikä satuttaa toistakaan.

Onnea matkaan mitä nyt sitten tapahtuukin :)

Vierailija
10/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha hyvältä kuulostaa ainakin seksimielessä. Jos vakavamaa suhdetta haluat niin itse yrittäisin saada jokun kästyksen itselleni miten muuten ollaaan samalla aaltopituudella ja samoin aikein. Sitten ei satu tai tule petetty/pettynyt/käytetty olo jälkeenpäin. JA omia tunteita ei kyllä mielestäni kannata kovettaa. Eli valhdella itselleen että on vaan pelimielellä silloin kun ei oikeasti  ole .  Eikä satuttaa toistakaan.

Onnea matkaan mitä nyt sitten tapahtuukin :)

Ihan vakavasti ollaan, ja hyvin menee. Ollaan samantapaisia ihmisiä ja luulen oikeesti että tää tulee olemaan kestävä suhde, tykätään toisistamme hirveästi.

Ja aiemmille: Itse pidän +30 miehistä, ja rahaa meillä on molemmilla ihan kohtalaisen hyvin, joten sillä tavalla en mitenkään hyödy hänestä. Miehen ikämieltymyksistä en tiedä, mutta kai tuokin nuorista naisista pitää :D On kyllä ollut itseään vanhempienkin kanssa.

Muiden mielipiteillä ei olekkaan väliä, kunhan kiinnostaa.

Vierailija
12/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ikäero.

Vierailija
13/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita. Itse olin joskus 13-v ja mieheni 25-v.

Vierailija
14/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on, että asia ei minulle kuulu. Oli pakko tulla kommentoimaan, koska otsikossa tuli koko viesti jo ilmi.

Vierailija
15/15 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Kai 22-vuotias on jo kuitenkin itsenäistynyt ja ehtinyt esim. työkokemusta hankkimaan, asumaan omillaan, opiskelemaan jne. eli ei ole täysin kokemusmaailmaltaan lapsen kengissä kumppaniinsa nähden. Jos nuorempi osapuoli olisi juuri täyttänyt 18 vuotta ja hyvä kun on päässyt vielä vanhempien hoteista omilleen, niin siinä se ikäero kyllä hyppäisi huonolla tavalla esille. Muutenhan ikäero ei haittaa, vaan kyse on yksilöllisistä asioista. Tärkeää on, että molemmat osapuolet ovat jo ehtineet elää itsenäistä elämää, jolloin vanhemmalla osapuolella ei ole liikaa valtaa nuorempaa osapuoleen. Jos koet, että näin on, eli myös sinä olet ehtinyt itsenäistymään, kehittämään omaan yksilöllistä persoonaasi, mielipiteitäsi ja arvomaailmaasi ennen suhdetta selvästi vanhempaan kumppaniin, niin ei kai siinä mitään ongelmaa pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi