Mies 32, nainen 22, mielipiteitä?
Onko 10v ikäero mielestänne paljon tuon ikäisten suhteessa?
Kommentit (15)
Mies saa tuollaisessa suhteessa yleensä kaunista ja hoikkaa nuorta naista ja nainen taas saa kokeneempaa ja mahdollisesti myös varakkaampaa miestä. Eli eikö se ole silloin aika win-win tilanne? :)
Mies kuulostaa kuvauksesi perusteella narsistilta. Sori mutta joudun tämän ammattilaisena toteamaan!
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa kuvauksesi perusteella narsistilta. Sori mutta joudun tämän ammattilaisena toteamaan!
:D:D
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksessa kerrottiin ihmisistä ainoastaan ikä. Jos pelkästään tämän tiedon perusteella arvioit jonkun narsistiksi, epäilen vahvasti ammattitaitoasi.
Eihän tuo ole mitään verrattuna 40-vuotiaan ja 69-vuotiaan parisuhteeseen, on kuulemma lapsikin tulossa.
Jos molemmat on onnellisia, mitä väliä muiden mielipiteillä?
Iha hyvältä kuulostaa ainakin seksimielessä. Jos vakavamaa suhdetta haluat niin itse yrittäisin saada jokun kästyksen itselleni miten muuten ollaaan samalla aaltopituudella ja samoin aikein. Sitten ei satu tai tule petetty/pettynyt/käytetty olo jälkeenpäin. JA omia tunteita ei kyllä mielestäni kannata kovettaa. Eli valhdella itselleen että on vaan pelimielellä silloin kun ei oikeasti ole . Eikä satuttaa toistakaan.
Onnea matkaan mitä nyt sitten tapahtuukin :)
Vierailija kirjoitti:
Iha hyvältä kuulostaa ainakin seksimielessä. Jos vakavamaa suhdetta haluat niin itse yrittäisin saada jokun kästyksen itselleni miten muuten ollaaan samalla aaltopituudella ja samoin aikein. Sitten ei satu tai tule petetty/pettynyt/käytetty olo jälkeenpäin. JA omia tunteita ei kyllä mielestäni kannata kovettaa. Eli valhdella itselleen että on vaan pelimielellä silloin kun ei oikeasti ole . Eikä satuttaa toistakaan.
Onnea matkaan mitä nyt sitten tapahtuukin :)
Ihan vakavasti ollaan, ja hyvin menee. Ollaan samantapaisia ihmisiä ja luulen oikeesti että tää tulee olemaan kestävä suhde, tykätään toisistamme hirveästi.
Ja aiemmille: Itse pidän +30 miehistä, ja rahaa meillä on molemmilla ihan kohtalaisen hyvin, joten sillä tavalla en mitenkään hyödy hänestä. Miehen ikämieltymyksistä en tiedä, mutta kai tuokin nuorista naisista pitää :D On kyllä ollut itseään vanhempienkin kanssa.
Muiden mielipiteillä ei olekkaan väliä, kunhan kiinnostaa.
Ikä on vain numeroita. Itse olin joskus 13-v ja mieheni 25-v.
Mielipiteeni on, että asia ei minulle kuulu. Oli pakko tulla kommentoimaan, koska otsikossa tuli koko viesti jo ilmi.
No mikäs siinä. Kai 22-vuotias on jo kuitenkin itsenäistynyt ja ehtinyt esim. työkokemusta hankkimaan, asumaan omillaan, opiskelemaan jne. eli ei ole täysin kokemusmaailmaltaan lapsen kengissä kumppaniinsa nähden. Jos nuorempi osapuoli olisi juuri täyttänyt 18 vuotta ja hyvä kun on päässyt vielä vanhempien hoteista omilleen, niin siinä se ikäero kyllä hyppäisi huonolla tavalla esille. Muutenhan ikäero ei haittaa, vaan kyse on yksilöllisistä asioista. Tärkeää on, että molemmat osapuolet ovat jo ehtineet elää itsenäistä elämää, jolloin vanhemmalla osapuolella ei ole liikaa valtaa nuorempaa osapuoleen. Jos koet, että näin on, eli myös sinä olet ehtinyt itsenäistymään, kehittämään omaan yksilöllistä persoonaasi, mielipiteitäsi ja arvomaailmaasi ennen suhdetta selvästi vanhempaan kumppaniin, niin ei kai siinä mitään ongelmaa pitäisi olla.
En miellä edes ikäeroksi tuon ikäisillä