Miten lakata vahvat kynnet?
Eli minulla on todella vahvat, pitkät ja kauniit omat kynnet jotka haluaisin lakata kauniisti jollain kynsilakalla. Mutta tuntuu että lakka ei kestä kauaa hapertumatta kynnen pinnalla ja menettää kiiltonsa. Mikä tekniikka sopisi kotona tehtäväksi parhaiten?
Kommentit (8)
Kiiltävät kuin amerikanraudan konepellit...
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävät kuin amerikanraudan konepellit...
Was this supposed to be helpful or something? 🤔
Kertokaa pliis joku joka lakkailee omia kynsiään paljon, että millä saa kestävän ja hyvän tuloksen?
Ap
Lumenen Gel Effect -kynsilakka on mulla kestänyt parhaiten. Muista päälle vielä päällyslakka. Mutta jos käytät paljon käsiä, niin tosiasiahan on ettei se lakka kauaa pysy hyvänä. Yksi vaihtoehto voisi olla geelilakkaus, se on kestävä, kuten geelikynnetkin.
Aluslakka, kaksi kerrosta laadukasta värilakkaa, kunnon kerros päällyslakkaa. Voit laittaa viikolla toisen kerroksen päällyslakkaa jos tuntuu siltä että lakkaus kuluu.
Itse tykkään Sally Hansenin alus- ja päällyslakoista.
Muista putsata kynnet hyvin kynsilakanpoistoaineella ennenkuin aloitat lakkauksen. Käsirasva imeytyy kynsiin ja estää lakan kiinnittymisen joten se pitää saada kunnolla pois.
Aluslakka kannattaa vetää myös kynnen päähän, samoin päällyslakka.
Minä lakkaan kynteni sunnuntai- iltana ja lakkaus pysyy hyvänä lauantaihin asti. Viikonlopun puutarhurointia ja siivousta se ei kyllä kestä :)
Kiitos avusta! Haluan ihan vaan tosiaan kotona lakata. Voishan sitä ostaa itelle geelilakkaa ja uv-lampun, mutta pelkään että niitä geelilakkoja poistaessa oma kynsi vahingoittuu. Vai miten niitä poistetaan jos kotona tekee? Pitää vissiin ostaa joku pikakuivattaja lakalle että tulisi jotenkin kiiltävämpi pinta.
Ap
Onko totta, että kylmän veden alla pitäminen kuivattaa lakan nopeammin? En ole tullut kokeiltua kun on niin harvoin tarvetta.
https://www.google.es/amp/s/www.pinterest.com/amp/pin/53438031201085462…
Tämä ei nyt oo mun kynnen malli, mutta kun saisi taiottua tuollaisen pinnan kotona jotenkin. Sellasen geelilakkamaisen ja kiiltävän. Ja joka kestäisikin kauniina enemmän kuin pari päivää.