Mistä kissalle kauluri?
Eli kissa satutti häntänsä. eläinlääkärille on soitettu ja saatu kotihoito ohjeet...
Enää pitäisi jotenkin estää haavan nuoleminen. Saisikohan sitä vaikka vessapaperirullista askarteltua kaulurin?
Kommentit (8)
Apteekista kannattaa kysyä! En tiedä miten saisit itse askarreltua kaulurin, vaikka kova olenkin muuten itse värkkäämään kaikkea =)
siis jos kissa antaa sen olla paikallaan
Kiitos teille vastauksista. Kissalta siis tavallaan puuttuu hännänpää.. Luuta näkyy ja lihasta.
Meillä katkes kissalta aikanaan hännäpää oven väliin. Nuoli välillä, mutta ei koko aikaa, antoi olla hyvin sen ja häntä parani. Kauluri ei tossa tapauksessa estänyt nuolemista, hankaloitti vaan kissan elämää muuten, mutta hyvin ylti häntään :( Toivottavasti teillä olisi yhtä säyseä kaveri, että antaisi hännän parantua rauhassa =) Onneksi on vielä viileää, niin ei rupea märkimäänkään niin helposti.
T:5
Tai esim, kotikonstina etikkaa sivelee vaikka vanupuikolla haavan lähellä oleviin karvoihin. Varottava kuitenkin ettei vain mene itse haavaan! Meillä kissan selässä oli tällainen kohta ja, kun se vain nuolaisikin sinne päin missä haava oli ja kitkerä maku tuli suuhun niin jätti paikan rauhaan.
Niiltä usein löytyypi vaikka mitä varastosta, ja jos nyt ei ihan kissalle kauluria, niin jotain muuta vastaavaa voivat löytää.
Maalla apteekeissa usein pitävät noita kissojen ja koirien kaulureitakin, kun eläinlääkärit ovat kaukana jne. Niitä ilmeisesti vuosittain aika monesti kysellään ;)
Mies kävi apteekissa just mutta ei siellä ollut mitään kaulureita.
Pitää tuota etikkaa koettaa jos ei muuten anna olla siteen paikoillaan.
t: ap
P. s Ei ole aavistustakaan missä kissa on häntänsä satuttanut. Huomasin vain että mikäs karvakasa on lattialla ja tarkempi tutkimus ja etsivän työ osoitti että se on kissan hännän pää.
niin ei oikein viitsisi pelkän kaulurin takia ajella sinne.
t:ap