Pesetkö kananmunat? - Nehän tulevat pyllystä
Kommentit (22)
^ Kuule sä oot pahasti väärässä. Kanalla ei ole ole erillistä munareikää vaan muna tulee pyllystä.
Tottakai pesen, kuumassa fairyvedessä.ihan kuten sen jauhelihankin
Pesen, mutta työnnän ne ensin perseeseeni ja sitten suuhuni. Sen jälkeen ne ovat puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Kanankakka tulee pyllystä, munat siitä toisesta kanatyttöjen reiästä. Muna on kanan kuukautiset.
Naamapalmu. No ei, vaan linnuilla on viemärisuoli, kloaakki jossa yhdistyvät peräsuoli, virtsatie sekä lisääntymis- ja munimiselin.
Olen havainnut, että jotkut tarkistavat kaupassa ettei munat ole kakassa. Hah!
En pese. Tykkään myös siitä jos kaunis nainen kyykistyy naamalleni ja pusertaa muhkean tortun suuhuni. Se on taivaallista ja nannaa. Jumalten muonaa.
Pesen. Oikeasti olen pessyt jos teen majoneesia. Ällöä ne kakkaiset munat joita pitkin sisältö valuu, ja sitten useampia päiviä muhii kaikki siellä majossa.
Vierailija kirjoitti:
Hah itsellesi! Minä ainakin katson ovatko munukat ehjiä, enkä niiden likaisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah itsellesi! Minä ainakin katson ovatko munukat ehjiä, enkä niiden likaisuutta...
Kyllä ne kaupan työntekijät jo sen tarkastaa, saatana. Ei munia tartte pestä. Rikot ja sitten kuoret roskiin. Tämän jälkeen normaalit aivot omaava kokki pesee kätensä välittömästi.
Säilytän kananmunat pepp u reiässäni ja pakko ne on pestä sen jälkeen.
Joku muu pesee ne minulle valmiiksi.
Munien pesu ei ole ihan yksinkertaista sen kuoren huokoisuuden takia.
Pesen vesimeloonit.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tällainen munien tarkistelija. Mutta en tarkistele kakkaa, vaan sitä, että munat ovat rasiassa ehjiä. Ei ole kerta eikä ensimmäinen, kun on rikkonaisia joukossa.
Pesetkö kaiken eläinperäisen? Silläkö ongelma on ratkaistu?
Pesen kanammunat astijan pesu koneessa ennen syämistä. Kuariminen ei auta koska kanammunassa on kanan kakka pakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kaupan työntekijät jo sen tarkastaa, saatana. Ei munia tartte pestä. Rikot ja sitten kuoret roskiin. Tämän jälkeen normaalit aivot omaava kokki pesee kätensä välittömästi.
Buahahahahahahhaa!! Varmaan joo 🤣. Sen kaupan kun näkis missä syynätään kaikki kennot läpi ja vaihdetaan rikkinäiset munat ehjiin.
En pese. Vaan lipsautan kuorineen liukkarin avulla itseeni.
Kanamainen, hölmö nainen...kun olen.
Kanankakka tulee pyllystä, munat siitä toisesta kanatyttöjen reiästä. Muna on kanan kuukautiset.