Mitä jää, kun loppuu usko, toivo ja rakkaus?
Elämän kulmakivet. Mulle kävi näin ja nyt, ei sanoja...
Kommentit (13)
Nuo on tunteita, ei tunteet koskaan lopu kuin väliaikaisesti.
No mulle jäi lapset. Rakensin heistä elämäni uudet kulmakivet ja olen onnellisempi kuin koskaan.
Kylmyys ja tuho.
Toivottavasti ei käy itelle noin. Kolmesta kyllä kaks on jo hiipuneina.
usko hiipuu... toivo elää.... rakkaus ei koskaan katoa mutta voi muuttaa muotoaan vain jos kaksi ensimmäistä on mennyttä.
Olet vielä hengissä, pöljä!
Moni etsii rakkautta itsensä ulkopuolelta, vaikka se löytyy sisältä jos niin päättää.
Suret vähän aikaa, mutta sitten käännät uuden sivun ja jatkat elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Moni etsii rakkautta itsensä ulkopuolelta, vaikka se löytyy sisältä jos niin päättää.
Suret vähän aikaa, mutta sitten käännät uuden sivun ja jatkat elämääsi.
Olet joko todella nuori tai et ole kokenut sitä miltä tuntuu kun elämä näyttää kurjimpia puoliaan. Ei se mitään, hyvä niin. Olen jo elämän ehtoo puolella ja elämässäni ei ole ollut näihin päiviin yhtään asiaa jota voisin hymyillen muistella. Joka aamu kun herään, haluaisin olla kuollut. En etsi sääliä tai muutakaan, tämä oli vain tällainen, ajatelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suret vähän aikaa, mutta sitten käännät uuden sivun ja jatkat elämääsi.Olet joko todella nuori tai et ole kokenut sitä miltä tuntuu kun elämä näyttää kurjimpia puoliaan. Ei se mitään, hyvä niin. Olen jo elämän ehtoo puolella ja elämässäni ei ole ollut näihin päiviin yhtään asiaa jota voisin hymyillen muistella. Joka aamu kun herään, haluaisin olla kuollut. En etsi sääliä tai muutakaan, tämä oli vain tällainen, ajatelma.
Olen 62-vuotias, lapsena raiskattu, monin tavoin pahoinpideltu sairaseläkeläinen. Mutta koska keneenkään ei ole voinut luottaa, on pitänyt alkaa luottaa itseen. Kyllä se kuolema lopulta korjaa, turha ruikuttaa.
Lapset.
Ja rakkaus johonkin toiseen, jota et saa. Mut hei, elämä on.
Sääli