Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita wiccasta/wiccalaisuudesta kiinnostuneita?

p
14.10.2017 |

Kuulin itse kyseisestä uskonnosta noin vuosi sitten ja siitä lähtien olen ollut erittäin kiinnostunut siitä. Olen lukenut monia kirjoja aiheesta ja katsonut youtubesta paljon wicca-aiheisia videoita ja dokumentteja. Kukaan lähipiirissäni ei kuitenkaan ole kiinnostunut eri uskonnoista, joten olen aika yksin pohdiskellut näitä asioita. Olisi siis kiva saada aiheesta asiallista keskustelua aikaan!

Joten jos olet itse wicca niin milloin tutustuit uskontoon, miten se näkyy arjessasi ja miten läheisesi ovat suhtautuneet uskontoosi?
Jos taas olet vain kiinnostunut aiheesta (tai vasta pyöritellyt mielessäsi ajatusta siirtymisestä wiccaan) olisi kiva kuulla sinunkin ajatuksia aiheesta :)!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kumpikaan, mutta jään seuramaan, jos tästä jotain keskustelua syntyis!

Vierailija
2/6 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostava aate vaikka kaikkea en purematta niele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut. Olen elänyt kymmenisen vuotta "kaikki kolminkertaisena" -ajatuksen mukaan. Se tekee hyvää.

Vierailija
4/6 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kolminkertaisuus-ajatus on kyllä hyvä! Itsekin olen palauttanut sen mieleeni monia kertoja tässä vuoden sisällä ja se on kyllä ohjannut aina parempaan päin.

ap

Vierailija
5/6 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida paljoa tästä aiheesta kiinnostuneita olla täällä :(

Vierailija
6/6 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen wicca ollut n 10 vuotta.Olen eklektinen wicca joten harjoitan asiaa yksin,En kuulu mihinkään coveniin.Sukulaiset yms vähän vaihtelevasti suhtautunut.Osan mielestä se on cool,kun on tämmöinen pakanauskonto,osan mielestä se on ehkä outoa,mutta en ole kaikkien kanssa siitä keskustellut.Ihan kiva on:)Uskontona wicca mielestäni on harmoninen luonnon kanssa ja se on tärkeää.Omat parantamisen taidot ja muut on tärkeitä harjoittaa minulle ainakin.En tiedä uskonko ihan kolminkertaisuuden lakiin mutta uskon kyllä karmaan.Joogailen myös.Olen semmoinen henkisen tien kulkija,en mikään traditionaalisen uskonnon edustaja sillain vaan ajattelen paljon asioita itse ja pidän wiccaa hyvin vertauskuvallisena uskontona missä harjoittaja itse on papitar tai pappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme