Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihalvaus

Vierailija
14.10.2017 |

Mulla oli taas viime yönä monta unihalvausta ja painajaisia. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Mulla ne on toistuvia, oon saanut vähintään 1-5/vuosi. Koskaan ei oo ruumiistairtautumiskokemuksia ollut mutta se läsnäolon, pahuuden tunne... hyi. Yhdistettynä vielä siihen ettei pysty liikkumaan.. viime yönä onneksi mies heräsi mun ulinaan niin hän katkaisi sitten ne kohtaukset.

Onko muilla kokemuksia? Ymmärtääkseni tää on melko yleistä kuitenkin, jopa puolet ihmisistä kokee edes kerran elämässä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia on joskus ollut. Viimeksi oli sellainen, että minun rinnan päällä oli kamalat mustat kädet ja yritin niitä työntää pois, mutta ei tietenkään kädet toimineet. Heräsin siihen, kun peitto alkoi valua pois ja olin näkemässä sen kenen kädet ne olivat (aistin, että on joku pelottava vanha mummu).

Vierailija
22/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kokenut, en tosin mitään tummia hahmoja tai piruja ole nähnyt, mutta nämäkin olivat ahdistavia ja pelottavia kokemuksia. Kummastakin on kuitenkin jo vuosia, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen unihalvauksia varmaan n. 10 kertaa vuoden aikana. Viimeisimmän episodin aikana demoninen miesääni messusi oikeaan korvaani jollain tuntemattomalla kielellä 😱

Vierailija
24/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lähes joka yö plus miinus tunti nukkumaan menosta ja lähes aina niissä tapahtuu mun jaloille jotain pahaa. Millon joku sahaa niitä poikki tai syö niitä yms.

Mistähän voi johtua?

Vierailija
25/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa aistii pahan läsnäolon ,tunne ahdistava kuin olisi jossain syvällä...äidin ohjetta noudattaen pyydän taivaanisältä suojelusta ja ahdistava uni väistyy. Sitä pahan olomuotoa ei pysty hahmottaa se vaan on vahvana läsnä.

Vierailija
26/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli muutama kohtaus, kun tutkin pahoja asioita netistä. Kun lopetin, ovat kohtauksetkin pysyneet poissa.

Vierailija
27/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monta kertaa, liittynevät ahdistuneisuuteen. Eka kerta oli karmein just kun oli eka, pahat henget yrittivät repiä peittoa pois päältäni. Huusin, en varmaankaan oikeasti ja yritin sitten rukoilla tai lausua jotain virttä ja sitten heräsinkin. Kauhea kokemus. Miehellä on kans noita välillä, alkaa päästää semmoist kummaa ulinaa. Rauhoittuu heti kun paijaan päätään.

Vierailija
28/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa aistii pahan läsnäolon ,tunne ahdistava kuin olisi jossain syvällä...äidin ohjetta noudattaen pyydän taivaanisältä suojelusta ja ahdistava uni väistyy. Sitä pahan olomuotoa ei pysty hahmottaa se vaan on vahvana läsnä.

Minäkin sanoin, että olen Jumalan suojeluksessa ja luin Isä meidän rukousta.

Vierailija
29/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on yksi tällaisia oikeasti tieteellisesti todistettuja ns.yliluonnollisia kokemuksia. Ei tutkijat osaa selittää miksi näin tapahtuu, mutta eivät voi kiistää että tapahtuu.

Vierailija
30/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ollut kovan juhlimisputken jälkeen ja stressaantuneena. Kerran 3 hahmoa koitti kuristaa mua :-/ Kun ne opin tunnistamaan niin osasin rauhoitella itseäni pään sisällä. Nyt ei onneks oo tullu pitkään aikaan! Jossain vaiheessa pelkäsin niitä ja luin että selällä nukkuminen vois edesauttaa niiden tulemista, siks nukun aina mahallain :D

Vierailija
31/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on yksi tällaisia oikeasti tieteellisesti todistettuja ns.yliluonnollisia kokemuksia. Ei tutkijat osaa selittää miksi näin tapahtuu, mutta eivät voi kiistää että tapahtuu.

Eihän tuossa ole mitään yliluonnollista. Aivoissa joku tilttaa hetkeksi, kroppa menee jumiin ja jäät unen ja valveen rajamaille, möröt yms on hallusinaatioita.

Vierailija
32/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään yliluonnollista. Aivoissa joku tilttaa hetkeksi, kroppa menee jumiin ja jäät unen ja valveen rajamaille, möröt yms on hallusinaatioita.

Miksi melkein kaikki hallusinaatiot ovat miltei samanlaisia? Terveillä ihmisillä.

Vierailija
33/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein kaikki hallusinaatiot ovat miltei samanlaisia? Terveillä ihmisillä.

En tiedä, mutta mitään yliluonnollista niissä ei ole. Itsekin olen kokenut niitä. Ehkä nuo tummat uhkaavat hahmot on joku yleismaailmallinen pelottavaksi koettu juttu.

Vierailija
34/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille, kivalta tuntuu että muillakin on tällaisia kokemuksia, vaikka ovatkin kamalia..

Tässä alkaa pelottaa jo valmiiksi kun nukkumaan meno lähestyy ja varmaan tätä menoa pelätessäni "manaan" uuden kohtauksen taas :/

-ap

Vierailija
35/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitten kielletty aihe täällä av:lla, kaikki hyvät ketjut aiheesta poistuu aina. Tiedoksi vaan...

Vierailija
36/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ollut kovan juhlimisputken jälkeen ja stressaantuneena. Kerran 3 hahmoa koitti kuristaa mua :-/ Kun ne opin tunnistamaan niin osasin rauhoitella itseäni pään sisällä. Nyt ei onneks oo tullu pitkään aikaan! Jossain vaiheessa pelkäsin niitä ja luin että selällä nukkuminen vois edesauttaa niiden tulemista, siks nukun aina mahallain :D

Tuo on ihan totta ahdistavasta unesta herättyäni olen yleensä selälläni

Vierailija
37/37 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitten kielletty aihe täällä av:lla, kaikki hyvät ketjut aiheesta poistuu aina. Tiedoksi vaan...

No mä ihmettelinkin kun ei löytynyt mitään..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme