Hyi näittekö tämän, koulun valvontakameraan tallentui kummittelua
Kommentit (67)
Oon yleensä tosi skeptinen mutta tää oli kyllä niskakarvoja nostattava. Miten voi se lokerikko aueta itsestään ja sieltä lentää ne tavarat? Hyi että.. 😱
Me laitettiin siimalankaa kaato noviin hämärällä ja ne aukeili.
Kyl kauheet kylmät väreet! Emmä tiedä, ehkä olen tyhmä tai jotain mut jossain määrin pakko uskoo vähän tollasiin.. tai kun on itsellekin sattunut selittämättömiä. Ja se on vaan energiaa , me kaikki ollaan vaan energiaa.
Aika helposti toteutettavissa naruilla tms ovien avautumiset ja kyltin lentäminen kumoon. Ja jännästi ikkuna tuon lokerikon takana joka sattui heilumaan. T:kummitusjuttuja rakastava, mutta järjellä ajatteleva
Oppilasaave vihoitellut kun matikasta tullut taas hylätty
Mä ajattelisin järjellä myös sen että se narujen asettaminen olisi tallentunut valvontakameroihin 😉 tai sit ne langat ois pitänyt löytyä jälkikäteen roikkumasta...
Ette voi olla tosissanne? Totta hemmetissä tuo on ihmisten tekosia. Kaiken tekin uskotte. Koulun oma jekku.
Ei videolla ollut mitään karmivaa, ainoastaan yhtäkkiä kuuluvat kolahdukset voivat säikäyttää. Videolla joku heiluttelee eestaas kaappia ja heittää kirjat kaapista lattialle. Kyltti kaatuu myös jonkun vetäessä sitä narun päästä.
Ja vaikka olis siimalangalla vetästy ovi auki niin miten ne vihkot silleen lenti sieltä 🤔
Mä ainakin saan suurta tyydytystä siitä et ajattelen että tuo vois olla totta 😌
Eikö siimalagat näkyisi? Tai viimeistään niiden poisto. Ja tekijät muissa kameroissa? Jekku tuo kai on.
Koska mitään yliluonnollista kuten kummituksia, jumalaa tai pyhiä henkiä ei ole olemassa niin on helppo sanoa mikä tuo EI ollut.
Miten nuo on saatu aikaan, en tiedä eikä hirveästi kiinostakaan. Ihmisen tekemiä kuitenkin.
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa 🎶🎵🎶🎵🎵
On ihmisiä helppo vedättää. Koko oppilaitos saa hyvät naurut ihmisten hyväuskoisuudesta. 😉
Jutussahan oli, että ko.koulussa on mm.kuulunut trumpetin soittoa ja muita ääniä öisin, ja tuo kuvattu kohta on aina muuta koulua kylmempi. Kyll tulee sellainen olo, että tässä on nyt dokumentoitu oikea kummitus tms.
Säikähdin ihan hel****ti kun puhelimessa äänet täysillä 😨 oikein varpaissa kipristeli