Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 18v nuori nainen voi löytää 18-20v miehen joka haluaisi jo perheen?

Vierailija
14.10.2017 |

Oon 18v nuori nainen ja haluaisin tosi kovasti jo lapsia. Haluan sitten muuten ison perheen. Haluan että 25-vuotiaana mulla ja miehellä olisi jo ainakin 3 mutta mieluummin 4 lasta. Oon tapaillut muutamia miehiä mutta jostain kumman syystä miehet menee ihan lukkoon ja osa suorastaan järkyttyy kun ne kuulevat tästä. Olin joku aika sitten kahvittelemassa yhden samanikäisen miehen kanssa ja hän ihan kirjaimellisesti hörppäsi kahvit väärään kurkkuun kun mä kerroin tästä asiasta.

Miksi munikäiset miehet eivät halua lapsia ainakaan vielä pitkään aikaan? Mistä mä voisin löytää perhettä haluavan suunnilleen ikäiseni miehen? Mä haluan suuren perheen joten siksi perheen perustaminen on pakko aloittaa jo pian.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni +35 on hyvä ikä tulla äidiksi. Ei lapsena kannata lapsia hankkia.

Vierailija
22/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä tehdään lapsia vain vahingossa.Miehelle se on vain rasite ilman hyviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi, että joku 18-20v täysin epäkypsä poika haluaa vielä lapsia? Ja parempikin, että eivät halua. Kannattaa itse vielä kasvaa aikuiseksi ennen kuin hankki lapsia! Parempi sekä lapselle, että vanhemmalle. Minun äitini sai minut 19-vuotiaana, eikä todellakaan kyennyt silloin vielä olemaan minulle hyvä äiti ja se toi minulle paljon henkisiä ongelmia nuoruudessa ja vielä aikuisenakin on saanut näitä lapsuuden "puutteita" setviä.

Pojat tuppaavat olemaan vielä tyttöjä paljon vähemmän kypsiä.

Omat vanhempani olivat myös 19-vuotiaita kun ensimmäisen lapsensa saivat. Neljä vuotta myöhemmin tuli toinen lapsi, siitä viisi vuotta myöhemmin kolmas lapsi. Erittäin hyviä, tasapainoisia vanhempia ovat, olen kiitollinen heille. Ovat edelleen yhdessä, ovat nyt 45-vuotiaita. Eivät ole edes uskonnollisia, en tiedä oliko ensimmäinen lapsi vahinko, en ole kysynyt. Mitään puutteita, fyysisiä tai henkisiä, en ole koskaan kokenut.

Eli tapauskohtaista, jos oma äitisi oli liian nuori ja epäkypsä, kaikki eivät ole.

Vierailija
24/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä sanoisin, että mormonien tai lestadiolaisten piireistä. Jos viisi lasta riittää, niin mormoni. Jos haluat kymmenen, niin sitten pitää olla jo lestadiolainen puoliso. Mormonit voivat hyvin mennä ei-uskovan kanssa naimisiin, vaikka toivovat tietty uskovaa puolisoa, mutta lestoilla taitaa olla tiukempaa?

Vierailija
25/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kysymyksiä.

Luuletko että ko. miehet on aidattu johonkin reservaattiin jonka osoitteen voimme kertoa sinulle?

Vierailija
26/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä taas saisi semmoisen 18-25v miehen joka haluaa vain yhden suhteen, eikä niinkään välitä lapsista. Nykyään pitää käydä kymmenkaupalla naisia läpi jos vaan saa.