Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin mies/nainen, joka on piirittänyt sinua

Vierailija
14.10.2017 |

Olen yleensä rauhallinen ihminen, mutta tämä mies saa raivon partaalle. Niin erilainen arvomaailma, etten voi kuvitella elämää yhdessä. Sanoo, etteivät "perus tinder naiset" kiinnosta, mutta oikeastaan hänen elämäntapansa sopisi paremmin yhteen sen kanssa, miten hän heitä kuvailee. Yhtä materialistinen luonne, ateisti, hedonisti, kiinnostunut matkustelusta yms. joten hän taitaa vain pelätä että samoin ajattelevat naiset nylkevät hänet rahoistaan. Olen itse henkisyyteen ja perinteisiin arvoihin päin, joten luulen että häntä kiinnostaa vain korkea koulutukseni ja se, ettei joutuisi maksamaan naisen elämää. Tuntuu myös pitävän itseään minua fiksumpana, koska hänen ateistinen maailmankuvansa on tietenkin paljon parempi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tämä mies "piirittää" sinua?

Vierailija
2/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa mietin... Taitaa ap luulla itsestään liikoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilu parikymppinen ja päälle viisikymppinen mies, jolle maistui alkoholi ja tupakka. Jotenkin säälittävä ressukka. Kerran oli murtautunut työpaikalleni ja oli jäänyt lattialle makaamaan tai sammunut.

Ne katseet ja hymyt, oi voi. Oli puhunut yhteiselle tutulle ottavansa vaimon työpaikaltani ja ei jäänyt epäselväksi ketä tarkoitti.

Surullista mihin jamaan hänen elämä oli mennyt.

Toivottavasti kyseisellä miehellä on kaikki hyvin.

Vierailija
4/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa mietin... Taitaa ap luulla itsestään liikoja

Usko tai älä, löytyy myös niitä ihmisiä, joille yksi "ei" ei riitä. Voihan hänellä olla muitakin naisia, joille tekee samaa. En siis tiedä, olenko hänelle mitenkään ainutlaatuinen.

Vierailija
5/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella eräs toinen tyttö stalkkasi mua ihan hullussa mittakaavassa. Selvitti minusta kaiken, kuten toisen nimeni, kehui luokanvalvojalleni silmiäni ja nimeäni, selvitti jälki-istuntokuulutuksesta ystäväni nimen ja etsi hänen numeronsa fonectasta (omani on salattu) ja soitti kesken teatteriretken vaatien puhua kanssani, lähetteli terveisiä yhteisen tutun kautta, salakuunteli minua ja poikaystävääni ja juorusi asioistamme bussissa puhelimeen poikaystävän siskon kuullen yms. Itse en tiennyt hänestä kuin etunimen ja ulkonäön suurpiirteisesti. Tässä oli varmasti vielä jotain muutakin jota en enää muista, muistan kuitenkin tilanteen olleen äärimmäisen ahdistava.