Vaikea pitää naama pokerilla anoppilassa (kaikilla villasukat!)
Kuin rivi jotain villasukkaeläimiä siinä. Erinäköisiä. Erikokoisia. Kaikilla villasukat.
Kommentit (45)
Onhan se aika hassua. Jopa mun meksikolaisella miniälläni on heti syksyn alettua pitkälle kevääseen villasukat jalassa.
Villasukkaihminen ei voi olla paha.
Vedä sä villasukka päähäsi. Voit hassutella muiden kanssa.
Omassa perheessäsikö ei villasukkia käytetä? Sipsutellaan kesät talvet silkkisukissa?
Tai ehkä jopa valkoisissa tennissukissa..?
Mulla on aina villasukat. Kesät talvet.
AP on omaksunut kuluttajan roolinsa täydellisesti. Niin tottunut krääsään, että pitää laatutuotteita outoina.
Palstalla on uusi hullu: villasukkahullu!
Aika symppistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuin rivi jotain villasukkaeläimiä siinä. Erinäköisiä. Erikokoisia. Kaikilla villasukat.
Annatpa itsestäs idiootin kuvan avauksellas, on meitä joka lähtöön...!
Parempi villasukat jalassa, kun keppihevosen päässä. Mieti jos ne appivanhemmat laukkais ympäri huushollia keppihevosilla. Siinä sun pokka punnittais.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on uusi hullu: villasukkahullu!
Aika symppistä.
Ärsyttävä se on. Ihme idiootti.
Villasukat on törkeän rumia harmaita klöntteja. Ja niitä pitävät ihmiset todellisia hirsimökkijunteeja. Puhumattakaan siitä, että ihmiset ei koskaan pese villasukkiiaan, sillä villan peseminen on niin vaikeaa ja ne haisee!
Ilman villasukkia puhuisitte nyt venäjää.
Harmittaa kun kädet eivät kestä neulomista. Tekisi mieli neuloa villasukat.
En ymmärtänyt pointtia mutta ilmeisesti oli naurussa pitelemistä. Onko ap jostain kaukaa eksoottisesta maasta peräisin?
No mitä sitten pitäisi olla jalassa :D Mun varpaat olis jäässä jos mä ilman sukkia hiihtelisin kotona. Tavalliset sukat taas on tylsät, en käytä niitä kuin silloin kun lähden ihmisten ilmoille :)
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on törkeän rumia harmaita klöntteja. Ja niitä pitävät ihmiset todellisia hirsimökkijunteeja. Puhumattakaan siitä, että ihmiset ei koskaan pese villasukkiiaan, sillä villan peseminen on niin vaikeaa ja ne haisee!
Et ole nähnyt kuinka upeita sukkia nykyyä tehdään ,suorastaan taideteoksia .
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut kysyä pesukoneeltani, kuinka haasteelliseksi tämä villasukkien pesemisen kokee. Minulla on n. 37 ahkerasti pesussa käyvää villasukkaparia riemunkirjavasta hillityn asialliseen, sillä äitini on vast'ikään jäänyt eläkkeelle. Ja ihan kivisessä jugend-talossa asustelen. Lautalattialla (joka ei muovimateriaalin tapaan vedä sähköisesti pölyä puoleensa) villasukilla hipsuttelu korvaa suurelta osin imuroinnin- pöly poistuu sitten kuivurissa.
Villasukkaihmiset ovat lämpöisiä ihmisiä.