Mulla on 50kg ylipainoa ja kävin mäkkärissä syömässä
Kommentit (18)
Mitäs tänään olet ehtinyt syöpötellä?
Vierailija kirjoitti:
Sori, siis tänään olit mäkkärissä. Mites loppupäivä, sipsiä, herkkuja ja silleen?
Mulla ois tuolla donitseja ja yrttikanaa parmesankermapastalla. Tervetuloa kylään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, siis tänään olit mäkkärissä. Mites loppupäivä, sipsiä, herkkuja ja silleen?
Puuroa ja hedelmiä.
Tekis mieli iteki mennä mut taidan säästellä huomiselle tahi ensi viikolle, viikon sisään olen käynyt jo neljä kertaa. En tosin ole ylipainoinen.
Mäkin söin eilen pitsan, tänään aion syödä karkkia ja sipsejä ja juoda olutta ehkä myös hodareita. Bmi 22.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli iteki mennä mut taidan säästellä huomiselle tahi ensi viikolle, viikon sisään olen käynyt jo neljä kertaa. En tosin ole ylipainoinen.
Mä en niin välittäisi mutta muuten perhe tykkää ja nyt ei tarvitse enää laittaa tänään ruokaa.
Kaheksan juustoa, kaks valkosipulidippiä, ketsuppia ja pippuria sinne väleihin. Ostin 1,5 litran halpiscolan naapurin marketista ja nostan sen aina kylmästi pöydälle.
Kaikki huiviin, röyhtäsy ja kerta viikkoon sama satsi uusiksi.
Jälkkäriksi kotiin litran jätski.
Miksi kukaan kirjoittaisi tuollaisen kommentin? Kyllä normaalipainoisetkin käyvät Mäkkärillä.
Miksi? Eikö sinun pitäisi ensin laihduttaa? Kannattaisi syödä terveellistä ruokaa ja liikkua edes vähän siten että joka päivä kulutus olisi noin 300kcal enemmän kuin syömäsi kalorimäärä, silloin alkaisit laihtua. Vuodessa tulisit polttaneeksi kehostasi yli 100 000kcal edestä massaa pois ja se on aika monta kiloa se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö sinun pitäisi ensin laihduttaa? Kannattaisi syödä terveellistä ruokaa ja liikkua edes vähän siten että joka päivä kulutus olisi noin 300kcal enemmän kuin syömäsi kalorimäärä, silloin alkaisit laihtua. Vuodessa tulisit polttaneeksi kehostasi yli 100 000kcal edestä massaa pois ja se on aika monta kiloa se.
En viitsi katsella vierestä kun muut perhe syö ja tehdä vain itselleni ruokaa.
Mitä väliä. Kokonais energiamäärä ratkaisee. Ei välttämättä se mitä syöt. Laihdutus on vain matikkaa.
Mä söin tänään mäkkärin aterian. Myöhemmin teen pizzaa. So what?
20kg liikaa.
Niin onko kasvikset mielestäsi kuolleet sukupuuttoon?
Niitä olisi hyvä jokaisen syödä. Ei sillä etteikö mäkkäriateria maistuisi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Niin onko kasvikset mielestäsi kuolleet sukupuuttoon?
Niitä olisi hyvä jokaisen syödä. Ei sillä etteikö mäkkäriateria maistuisi hyvältä.
Kyllä niitä tulee syötyä en vain viitsi katsella kun muu perhe syö.
U go girl! Mulla vasta 10 kg ylimäärästä, mutta tuohon en toki tyydy vaan levyn suklaata aion vetästä viinin kera että lähtee nousemaan. Samalla mietin teitä v*ttuuntuneita luuviuluja, jotka pakosta purette sitä porkkanaa ja nuttura kiristyy entisestään. Mukavaa viikonloppua ;-)
Ihan hyvä jos kerta mieli teki!