Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajia jotka opiskelleet toisen tai useamman suuntautumisvaihtoehdon?

Vierailija
14.10.2017 |

Oliko mielestänne hyötyä? Miksi ja minkä suuntautumisen opiskelit myöhemmin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nähdä hyötyä. Itse erikoistuin lapsiin mutta olen sairaalassa töissä sihteerinä.

En usko että ovat kovin tiukkoja erikoistumisten suhteen?

Vierailija
2/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi suuntautumisvaihtoehtoa, kuntoutus sekä lapset&nuoret. Ei mitään suurempaa hyötyä paitsi parempi mahdollisuus päivätöihin tuon jälkimmäisen osalta. Rehellinen mielipide on kyllä se, että ilman suuntautumista osaisin hoitaa niitä lapsia ihan yhtä hyvin😉.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö on mahdollista, että suuntautuu useampaan kuin yhteen puoleen?

Hyvä juttu, koska itselleni lapset ja nuoret ovat ykkösjuttu, mutta myös mt ja päihde-teema kiinnostaa.

Vierailija
4/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, koska itselleni lapset ja nuoret ovat ykkösjuttu, mutta myös mt ja päihde-teema kiinnostaa.

Voit suuntautua myöhemmin johonkin toiseen puoleen esim aikuiskoulutuksessa. Peruskoulutuksessa tietenkin pitää valita vain yksi..

Vierailija
5/5 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit suuntautua myöhemmin johonkin toiseen puoleen esim aikuiskoulutuksessa. Peruskoulutuksessa tietenkin pitää valita vain yksi..

Tuli ehkä epäselvästi.. Siis silloin kun opiskelet ensimmäisen kerran lähihoitajan perustutkinnon, täytyy sinun valita vain yksi suuntautumisvaihtoehto. myöhemmin on toki kuitenkin mahdollista opiskella vaikka kaikki suuntautumiset, jos sille tuntuu.