Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperheen mies tuli vain kuukauden ikäisen vauvan kanssa kylään, äiti kotona

Vierailija
07.04.2006 |

Lievästi outoa välinpitämättömyyttä tältä kyseiseltä äidiltä! hän oli miehen sanojen mukaan halunnut vähäksi aikaa " omaa rauhaa" , muita lapsia siis heillä ei ole, mutta millainen äiti raaskii antaa tuon ikäisen vauvan mukaan autoajelulle ja kyläreissulle 80 kilometrin päähän!! uskomatonta!! lievästi yllätyin kun odotin koko perhettä kylään niin mies tulee kahdestaan vauvan ja tuttelipurkkien kanssa. Kaikenlaisia äitejä sitä maailmaan mahtuu!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin...

Vierailija
2/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toisilla ole oikeutta levätä vaikka sinä super äiti et lepoa tarvitsisikaan?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sympaattiselta mieheltä kun jaksoi ottaa vauvan mukaansa.

: )

Vierailija
4/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo mies olisi lähtenyt johonkin kylään ja jättänyt vauvan ja äidin kotiin siksi aikaa et olisi varmaan yhtään ihmetellyt että miten isä raaskii jättää 1kk ikäisen vauva kotiin?

Minä olin muistaakseni jo 2viikkoa synnytyksen jälkeen YKSIN kävelyllä, koska halusin pitkästä aikaa testata miltä tuntuu olla ilman mahaa ja vauvaa ihan vain hetki itsensä kanssa.

Mnia kertoja olen passittanut mieheni vauvan kanssa kleskenään käymään jossain kylässä niin, että olen saanut hetken olla kotona YKSIN.

Vauva on nyt 6kk ja JOKA sunnuntai minä menen ilman miestäni ja vauvaani YKSIN saunomaan omille vanhemmilleni!

Vierailija
5/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajattelutapa, että äiti ja vauva ovat jotenkin niin yhtä etteivät voi olla erossa toisistaan missään.... Ei pidä unohtaa isiä!

Vierailija
6/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olmpas pöhkö viesti! Samanveroinen vanhempi isäkin on, jos et ole tiennyt, jotkut äidit vaan omii vauvan ettei anna isin hoitaa! ja jos ei imetys suju, niin mikä ettei! Mullakin meni imetys esikoisen kanssa pieleen, joten en nänyt syytä miksei mieheni voisi mennä kaupungille siksi aikaa kun siivosin ristiäisiin, ja vieläpä mieheni sitä ehdotti. Olin kyllä mustasukkainen heidän tullessaan kotiin kun mieheni kertoi niistä naisista ketkä pysähtyivät juttelemaan heille kun olivat kahvilassa syömässä :), olihan se vatrmasti hellyyttävän näköistä! Mutta useinhan nainen on vauvassaan kiinni imetyksen takia, eikä meilläkään muut lapset ole päässyt isin kanssa reissuun alle vuoden ikäisinä.

Vierailija
7/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kaikille mieliksi ja mene ottamaan ne iltapäivälääkkeesi, jooko?

Vierailija
8/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isälläkin on oikeus hoitaa, huoltaa ja kasvattaa lasta, vaikka vauva vielä onkin.

AP, katsos kun joissakin perheissä se isä on yhtälailla perheessä tärkeä, kuten äitikin. Hmm, mitäs sitten AP, jos äiti kuolisi yllättäen ja isälle jäisi tuo pieni lapsi yksinään kasvatettavaksi. Eihän AP, lapsen isä voi huolehtia vauvastaan? VAan vauva täytyy antaa adoptoitavaksi perheeseen, jotta vauvalla olisi ihan äiti? Niinhän AP?

Vierailija
9/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hetkellinen Tutteli vieroittais vauvan tissiltä? Ei meillä ainakaan....

Vierailija
10/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olin ensimmäisen vauvan jälkeen kolme kuukautta jatkuvassa unessa. Mielestäni erittäin fiksu isä lapsella!

Vierailija
11/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän olisi uskaltanut lähteä yksin. Käsittämätöntä, kuinka jotkut kuten aloittaja luulee, että se vauva on vielä napanuorasta kiinni äidissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi