Olen salaa onnellinen, että jouduimme luopumaan koirasta..
Siis miten ihanaa, kun asunto pysyy siistinä!! Ei tätä muistanutkaan! Meillä on aina melkein ollut koira, ja nyt kun ei ole, niin nautin suunnattomasti tästä puhtaudesta..Rakastan eläimiä mutta kyllä elämä vaan on helpompaa ilman niitä.
Kommentit (10)
päivän kuluessakin...siis on se todella ihana, ja seurakaveri ja noin...mutta kun meiläkin noita karvatuppoja on joka puolella, vaikka päivitääin imuroisi...Ennen koiria olin melkoinen siivousfriikki, ja siksi tämä tuntuu kait niin inhalta, kun kaikkialla eteen tulee koirankarvoja...ja tietty keväisin ja syksyisin tämä kura-aika...voi inhotusta....olispas edes kunnon kodinhoitohuone pesupaikkoineeen...mutta kun ei ole...
Mutta lemmikithän ovatkin kertakäyttö kamaa, kun ei enää jaksa kiinnostaa niin pois vaan. Sitten voi taas ottaa uuden maun mukaan ja lempata senkin pois, kun ei enää nappaa.
ja en usko että suren noiden koirien perään kovin paljoa. Ennen lapsia ne oli tosi tärkeitä, mutta lasten jälkeen ne on alkanut tuntua enemmän " työltä" . Varsinkin kun karvaa on ja koirat kantaa lasten leluja ja lapsi syö koiranpuruluuta. Toisaalta hyvä kun lapsi tottuu bakteereihin ja jospa nuo rontit suojais allergioilta. Sitten niiden kanssa ärsyttää lähteä reissuun, kun kukaan ei halua kylään kahta isohkoa koiraa. No onneksi mummoloihin pääsee, mutta muuten alkaa olla hankalaa keksiä yökyläpaikkoja. Koira osaavat käyttäytyä hyvin, vieraassakin paikassa vaan nukkuvat sisällä eli tavallaan olen niiden puolesta vähän ärstynytkin kun eivät saa tulla. Onneksi meillä on monessa kaupungissa tuttuja, jotka oikein odottavat niitä kylään. Voi jättää koirat sinne ja kyläillä ei-koiraystävien luona. Ja kun meillä on allergisia ystäviä ni ne ei voi yöpyä meillä.
en ole ikinä ymmärtänyt miksi niitä koiria ja kissoja täytyy ottaa ihmisasuntoihin riesaksi... eikä riitä se oman kämpän sotkeminen ja tuhoaminen vaan nämä ihanat lemmikit lasketaan sitten levittämään sitä ruskeaa herkkua myös naapureiden portaille ja porttien pieleen...
Meillä koira meni uuteen kotiin lapsen allergian vuoksi. Olisiko vaan pitänyt pitää koiraa astman ym. uhalla?
Ja muuten, on sula mahdottomuus, että 1,5-v lapsi sotkisi enemmän kuin 3 karvaista koiraa. Koirat LIKAAVAT! Vai onko lapsesi apina? -AP-
kyllähän kaikesta, ihan kaikesta, elävästä oliosta jää elämisen jälkiä. Lelulemmikeistä ei.
Kuinka saastaisena pidät koirasi? Onpa varsin usein nii, että pariskunta ottaa koiran ns harjoituslapseksi. Sitten hups lapsi onkin allerginen ja elukka saa lähteä. No, siitä voisi aloittaa ihan uuden topikin, kuinka mukulat esim maatiloilla ovat terveempiä ja harvoin sairastavat mitään eläin- tai pölyallergiaa, kuin yli steriilissä ympäristössä kasvavat lapset, mutta jatketaan tästä. Koiraurheilua tullut harrastettua 20 vuotta ja ainoassakaan tuntemassani perheessä, jossa on paljon koiria ei mukulat ole allergisia. Ehkä tuossa siivoamisen laadussa on sitten niin radikaali ero. Ei kuraisia tassuja, kun kuljetaan suihkun kautta tai kostealla pyyhkeelä " jaksaa" hieman sutaista. Imurilla huitaistaan väh, joka toinen pvä ja koirien turkista pidetään huoli ettei karva pölise. Siinäpä kai se asenne ero piilee. Tuttava kennelissä 17 koiraa plus pennut, kolme alle kouluikäistä, paikat tip top enkä ole koskaan kuullut heidän valittavan, kun on siivottavaa. Mutta hyvä, että olet onnellinen ja toivottavasti ex-lemmikkisikin on sitä.
-6
Kieltämättä nautin siitä, kun meidän karvaturrit on joskus hoidossa.
En kuitenkaan usko, että kukaan näistä kirjoittajista, olisi luopumassa koirasta oikeasti.
Meillä ainakin koirat saavat elää onnellista elämää karvoineen ja kuratassuineen, vaikka lapsiakin on kolme. Ja vaikka joskus valitan minäkin niiden sotkuista.
Jumalaton papatus alkaa heti, että minä luovuin koirastani hetken mielijohteesta jne. vaikka te ette tiedä vitun vertaa meidän tilanteestamme. -Ap-
just äsken siivosin mun villakangastakkia. Meillä kultainen noutaja. *huokaus* Ymmärrätte varmaan!
Toivottavasti olen jä' rkevä, enkä ota mitään elukoita kun tästä pääsen! Mukava hauvahan tuo, mutta PERKELE näitä karvoja ja kuraa sisällä!