Pystytkö käymään työaikana kampaajalla?
Jos kaikki ryntäisi lauantaisin kampaajalle, ne olisi aina täynnä. Eli käytkö keskellä päivää arkisin?
Kommentit (17)
Pystyn kyllä. Yleensä ota aamu- tai iltapäiväajan
Pystyisin käymään päivällä mutta minun pitäisi tehdä ne työtunnit myöhemmin. En halua jäädä jonain päivänä myöhempään työhön, joten käyn kampaajalla arkipäivinä töiden jälkeen.
Pystyn, vaikka työni onkin 24/7. Voin kuitenkin olla työstäni fyysisesti erossa joskus. Itse asiassa ei ole virallisesti työ, vaan toimeksiantosopimus.
Pystyn. Mutta toisaalta työn vaatiessa saatan joutua jäämään pidempään.
Pystyn. Yleensä valitsen käydä hiljaisina projektiaikoina jolloin ei tarvitse edes sitten jatkaa sen takia iltaan töitä. Meillä kun ei ole työtunneilla niin väliä vaan vain sillä, että hommat tulee aikataulussa valmiiksi. Joskus riittää siis 3 tunnin työpäivä, välillä tarvitaan 15 tunnin päiviä. (it-alalla)
En pysty. Toisaalta kun pääsen töistä viimeistään 14.30, niin työpäivän jälkeen ehtii hyvin.
Mä käyn ruokatunnilla hierojalla. Always happy end.
No en tod. pysty enkä haluaisikaan. Käyn joko töiden jälkeen tai ennen iltavuoroa.
Hoitajana nauraisivat pellolle, jos ehdottelisi jotain kampaamokäyntiä kesken työvuoron. Hyvä kun syödä ehtii.
En pysty. Firman miehet kyllä jostain syystä pystyvät...
Vierailija kirjoitti:
Joo, tottakai. Meillä on liukuva työaika, ja kertyviä liukumia voi käyttää kun ehtii vaikka hammaslääkärikäyntiin tai kampaajalla käyntiin tai mihin vaan.
Teknisesti ottaen tämä ei ole työaikaa, toimistoaikaa tosin joo muttei työaikaa.
En pysty käymään työaikana, mutta käyn arkisin keskellä päivää, koska vuorotyö ja arkivapaat.
Arkivapaa joskus, silloin hoidetaan asioita
Pystyn, voin ottaa ylityötunnit vapaana. Myös ip. liukuma mahdollistaa liikkumavaran.
Pystyn käymään kampaajalla keskellä päivää, mutta ei se työaikaani silloin ole.
Joo, tottakai. Meillä on liukuva työaika, ja kertyviä liukumia voi käyttää kun ehtii vaikka hammaslääkärikäyntiin tai kampaajalla käyntiin tai mihin vaan.