Minkälaisia rakkauskirjeitä teillä on tapana kirjoittaa kumppaneillenne?
Minkä tyyppisistä jutuista kirjoitatte? Kuinka usein vaihdatte rakkauskirjeitä?
Onko muita tunteita, joita haluatte ilmaista kirjeiden välityksellä?
Kommentit (9)
Rakkaani, ikävä kalvaa sydäntäni, kun olet siellä kaukana, minä täällä...
Ajattelen sinua lakkaamatta päivin ja öin, kunnes tapaamme taas piirrän sulilla nimesi tuuleen ja kuiskaan luoksesi Je't aime mon amour,
Sinun omasi
Yleensä kirjoitan asioista, joita tyttöystävässäni arvostan ja ihailen, ja tavoista, joilla hän tekee elämästäni parempaa. Yhteisten kokemusten muistelu ja niiden merkityksen kuvaaminen toimii myös. Usein päätän kirjeen toiveisiin, joita minulla on yhteiselle tulevaisuudellemme. Tällainen kirje tulee kirjoitettua kerran kuukaudessa. Minulla on superromanttinen kalenterimuistutus pitämässä huolen, ettei tämä jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kirjoitan asioista, joita tyttöystävässäni arvostan ja ihailen, ja tavoista, joilla hän tekee elämästäni parempaa. Yhteisten kokemusten muistelu ja niiden merkityksen kuvaaminen toimii myös. Usein päätän kirjeen toiveisiin, joita minulla on yhteiselle tulevaisuudellemme. Tällainen kirje tulee kirjoitettua kerran kuukaudessa. Minulla on superromanttinen kalenterimuistutus pitämässä huolen, ettei tämä jää tekemättä.
Oi, ihana mies.
Oikein tyrkky ja epätoivoinen miehen perässä roikkuva saa "pencilcarea" ja "keyboardcarea" kunnes murtuu.
Tämä varmaankin miettii pikku oppituntia sen jälkeen kun naama vihreänä mustasukkaisuudesta huutaa miehen perässä jota fiksumpi nainen on osannut lähestyä interaktiivisesti.
Perässä roikkuminen ja seurailu viestii pahoista ongelmista, nämä ovat joillekkin yrittäjille ainoa kassavirran lähde.
Vierailija kirjoitti:
Oikein tyrkky ja epätoivoinen miehen perässä roikkuva saa "pencilcarea" ja "keyboardcarea" kunnes murtuu.
Tämä varmaankin miettii pikku oppituntia sen jälkeen kun naama vihreänä mustasukkaisuudesta huutaa miehen perässä jota fiksumpi nainen on osannut lähestyä interaktiivisesti.
Perässä roikkuminen ja seurailu viestii pahoista ongelmista, nämä ovat joillekkin yrittäjille ainoa kassavirran lähde.
Lääkkeet!
Kun minun mies oli armeijassa niin silloin kirjoiteltiin paljo kirjeitä. Tai siis minä kirjoitin ja mies lähetteli niitä inttikortteja. Ja tämä tapahtu v.-91. Pitäskin lähtee mummolan vintille etsimään ne. Kiitos ap kun muistutit. ⚘
Mulla on rakastettu joka kirjoittaa maailman ihanimpia rakkauskirjeitä, tosin sähköpostilla. Kertoo tarinoita meistä, muistelee menneitä ja haaveilee tulevista tapaamisista. Itkettää ja naurattaa vuorotellen<3 Näitä on jo vuosien ajalta. Ensimmäinen "rakkauskirje" taisi olla vuodelta 88, sain silloin häneltä kasetin jolle oli äänitetty kappaleita sellaiseen järjestykseen että niistä tuli viesti.
En ole kirjoittanut miesystävälleni ainuttakaan kirjettä. Joitakin lappusia joskus, kun olen ollut lähdössä omaan kotiini, tyyliin "Mukavaa päivää" tms. Piilottanut sitten tyynyn alle tai päivän Hesarin väliin.