Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yksin ravintolassa, kokemuksia pyydetään.

Vierailija
07.04.2006 |

Olen yh, joka on pari kuukautta sitten eronnut 10 vuotta kestäneestä suhteesta. Nyt minulla on välillä viikonloppuvapaita, kun lapset on isänsä luona, ja haluaisin joskus mennä ravintolaan, mutta en ole käynyt yksin ravintolassa koko suhteemme aikana. Toki muidenkin kuin ex:ni kanssa, mutta en kokonaan ihan yksin.

Vähän hassua kysyä, mutta miten nainen voi luontevasti mennä yksin ravintolaan juomaan pari siideriä ja kuuntelemaan musiikkia. Tanssimista en sinänsä harrasta, korkeintaan jotain hitaita hyvän musiikin tahdissa, mutta en valssia, humppaa ym.

Minkälaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut alas vaikka baaritiskille ja näytät iloista, avointa naamaa ihmisille. ja juot sen pari siideriä. Jos haluat, poistut sen jälkeen paikalta.

Vierailija
2/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa kaveri piirissä olevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin voit mennä!

Tai sitten repäiset ja menet kunno yökerhoon, sieltä saa varmasti seuraa ennenpitkää ja voit harjoitella tanssimistakin ilman, että kukaan katsoo :))

Vierailija
4/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan samassa tilanteessa kuin ap:kin, ja mua kannustettiin lähtemään ulos yksinkin. Siis juur niin, että käy yhdellä, ja jos on ihan tylsää niin lähtee sitten kotiin. Ei siinä mitään menetä.

Mut voi saada paljonkin...mä tapasin mun nyksän silleen, että olin lähtenyt yksin iltakävelylle ja yhdelle. Oli perjantai-ilta ja kello ei vielä kauheesti.

Istuskelin vaan nurkkapöydässä ja lueskelin iltalehtiä ja samalla kattelin lätkää telkkarista. Ihan luontevaa oli, eikä siinä tosiaan kauan tarvinnut yksin istuskella, juttuseruaakin oli. Ja sit löytyi vielä aika namiskuukkeli ukkeli matkaan ;)

Mut tosiaan, ei sitä aina tarvii lähteä silläkään miellä, että seuraa pitäisi saada. Kunhan vaan ohimennen yhdelle oluelle.

Vierailija
5/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ainakaan mitään menetä ja voi lähteä vaikka hyvin pian poiskin.

Vierailija
6/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asioin lähinnä baareissa, joissa on luettavaa tai jotakin ohjelmaa jos yksin menen. Yleensä kuitenkin juttuseuraa saa helposti. Ajattele vaikka kulttuurisesti: Suomi on Suomi. Tietysti nainen voi mennä parille tai vaikka useammalle baariin. Kiva jos on yksin.