Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisen jälkeen.

Vierailija
12.10.2017 |

Olin ihastunut. Yksipuolisesti. Tai mies ei ikinä näyttänyt tunteitaan. Joskus ajattelin että hänellä oli niitä mutta se oli luuloa.
Parikertaa yritin kertoa melko suoraankin mitä ajattelen mutten saanut mitään takaisin.
Nyt koitan päästä irti. Unohtaa ja alkaa miettimään muuta. Tiedän että on vaikeaa. Todella vaikeaa.
Ystävät kehoittaa vielä odottamaan, ja kertomaan suoraan tunteista. Mä en vaa jaksa enää mennä rikki.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä. Anna olla.    Sinun ja minun lisäksi on varmasti monia naisia juuri samoissa fiiliksissä.

Vierailija
2/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin. :'(

Onkohan miehillä tunteita lainkaan?

Vierailija
4/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla oikeasti mitään realistisia mahdollisuuksia ?

Vierailija
5/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mies itse kiinnitti huomioni itseensä tulemalla luokse ja juttelemalla yms. Edelleen hän pyrkii seuraani ja puhuu minulle paljon, katselee. Ehkä vihjaakin jotain. Mutta ei koskaan enempää.

Vierailija
6/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset voivat olla myös ystävällisiä ilman parisuhde intressiä. Kenties hän vain viihtyy seurassasi ja nauttii keskusteluista kanssasi. Oletko varma ettet ylitulkitse hänen viestintäänsä, koska itse toivoisit suhdetta välillenne? Voivatko mielestäsi naiset ja miehet olla ystäviä? Vai pitääkö heidän välisesnsä suhteen aina olla luonteeltaan seksuaalinen? 

Vierailija
7/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis suoraan kertonut hänelle ääneen etkä vaan ajatellut kertoa ja hän kuuli mitä sanoit ja ymmärsi että olet tosissasi etkä vitsinä heittänyt ?

Jos vaan vihjailee niin ei toinen välttämättä ymmärrä mitä se toinen oikeasti tahtoo tai haluaa.

Voihan se välittää sinusta mutta on asioita jotka vaikuttaa siihen että hän ei voi tehdä mitään tai ei uskalla.

Vierailija
8/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset voivat olla myös ystävällisiä ilman parisuhde intressiä. Kenties hän vain viihtyy seurassasi ja nauttii keskusteluista kanssasi. Oletko varma ettet ylitulkitse hänen viestintäänsä, koska itse toivoisit suhdetta välillenne? Voivatko mielestäsi naiset ja miehet olla ystäviä? Vai pitääkö heidän välisesnsä suhteen aina olla luonteeltaan seksuaalinen? 

Ei kai ihan aina, mutta voihan sitä hyvää ystävyyttä syventää sopivasti jos se on molemmille osapuolille ihan ok, siis friends with benefits.

Vierailija
9/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika sama! Olen tosin mies. Eka ihastus todella pitkään aikaan ja ehkä se kovin ihastus. En uskaltanut edes lähestyä muuten kun juttelemalla tavallisista asioista. Muutti pois ja pistin somen kautta viestiä; ei kiinnostusta mua kohtaan. Tästäkin 2 kuukautta aikaa ja vieläkin ihan rikki. Kaverit kehottaa vaan ottamaan jonkun joka on musta kiinnostunut mutta aika hiljaista jos itsellä ei ole mitään tunteita toista kohtaan. Auttaisiko muka tuollainen tilapäissuhde?

Vierailija
10/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mies itse kiinnitti huomioni itseensä tulemalla luokse ja juttelemalla yms. Edelleen hän pyrkii seuraani ja puhuu minulle paljon, katselee. Ehkä vihjaakin jotain. Mutta ei koskaan enempää.

Mitä, ihan tarkkaan ottaen haluaisit tai toivoisit hänen tekevän tai sanovan sinulle ?

Vierailija
12/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on joskus monimutkaista.

Vierailija
13/13 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on joskus monimutkaista.

Ei todellakaan ole.. molemmat tuntevat kovaa vetoa toista kohtaan thats it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä