Spotify maksu!
Mulla on Spotify premium käytössä. Tiedättekö, että jos mulla ei ole rahaa tilillä silloin veloituspäivänä, niin otetaanko se raha tililtä ens kuussa?
Kommentit (8)
Muistelisin, että koittavat ottaa muutaman päivän ajan ja silloin tulee jotain postia, että laitappa rahhaa, kun ei päästä veloittamaan. Jossain vaiheessa sitten katkeaa, jos ei tule maksua.
Olisi kyllä hyvä jos tuo käyttöoikeus katkeaisi, kun en saa lopetettua tuota tilausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä jos tuo käyttöoikeus katkeaisi, kun en saa lopetettua tuota tilausta.
Ap
Ei voi olla noin vaikeaa: https://support.spotify.com/us/account_payment_help/payment_help/how-to…
Tiedän kyllä miten se lopetetaan, mutta en pääse kirjautumaan tietokoneella spotifyn sivulle. Kirjautuminen onnistuu vain puhelimen sovelluksessa ja sieltä tilausta ei voi lopettaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä miten se lopetetaan, mutta en pääse kirjautumaan tietokoneella spotifyn sivulle. Kirjautuminen onnistuu vain puhelimen sovelluksessa ja sieltä tilausta ei voi lopettaa
Ap
Miten niin et pääse? Oletko kokeillut useammalla selaimella, onhan tunnukset oikein?
Ne ulosmittaa koko sun omaisuutes. Jos ei ole ni prätkäjenji tulee ja ottaa maksun luonnossa.
Tai sit se vaa katkee/menee paussille
Olen kokeillut ja tunnuksetkin ovat oikein, kun pääsen kirjautumaan puhelimen spotify sovellukseen
Ap
Spotifyn käyttöoikeus loppuu