Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify maksu!

Vierailija
12.10.2017 |

Mulla on Spotify premium käytössä. Tiedättekö, että jos mulla ei ole rahaa tilillä silloin veloituspäivänä, niin otetaanko se raha tililtä ens kuussa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn käyttöoikeus loppuu

Vierailija
2/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että koittavat ottaa muutaman päivän ajan ja silloin tulee jotain postia, että laitappa rahhaa, kun ei päästä veloittamaan. Jossain vaiheessa sitten katkeaa, jos ei tule maksua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos tuo käyttöoikeus katkeaisi, kun en saa lopetettua tuota tilausta.

Ap

Vierailija
4/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hyvä jos tuo käyttöoikeus katkeaisi, kun en saa lopetettua tuota tilausta.

Ap

Ei voi olla noin vaikeaa: https://support.spotify.com/us/account_payment_help/payment_help/how-to…

Vierailija
5/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä miten se lopetetaan, mutta en pääse kirjautumaan tietokoneella spotifyn sivulle. Kirjautuminen onnistuu vain puhelimen sovelluksessa ja sieltä tilausta ei voi lopettaa

Ap

Vierailija
6/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä miten se lopetetaan, mutta en pääse kirjautumaan tietokoneella spotifyn sivulle. Kirjautuminen onnistuu vain puhelimen sovelluksessa ja sieltä tilausta ei voi lopettaa

Ap

Miten niin et pääse? Oletko kokeillut useammalla selaimella, onhan tunnukset oikein?

Vierailija
7/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulosmittaa koko sun omaisuutes. Jos ei ole ni prätkäjenji tulee ja ottaa maksun luonnossa.

Tai sit se vaa katkee/menee paussille

Vierailija
8/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja tunnuksetkin ovat oikein, kun pääsen kirjautumaan puhelimen spotify sovellukseen

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi