Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen gynekologi - nyt orgasmeja

seksologi
12.10.2017 |

Kävin siis eilen pitkästä aikaa gynekologillaja hän otti minusta kokeita, kohdnkaula näytettä sun muita, sattui aika pirusti. Itkin siellä tutkimuspyödällä, mutta onneksi kipu oli ohi oimenpiteen jälkeen. No tänään kävin sitten kuntosalilla ja tein taljassa ojentajia ja hauiksia. Huomasin pian että vatsanpohjasta ottaa ja se tuntui mielettömältä, kuin ihastuessa perhoset vatsassa. Pian tuntui kuin olisi ollut tulossa orgasmi, ja oli pakko lopettaa, kuntosali oli täynnä miehiä ;)

Nyt sitten sängyllä makoillessa painoin käteni vahingossa alavatsalle ja tunsin samoin. Kokeilin sen jälkeen uudestaan ja painelin hellästi alavatsaani ja tuntui kuin orgasmi olisi tulossa.

Ketään muita joilla samoja kokemuksia? Mistä tämä voisi johtua? Luin nyt coregameista, kuntoilun aikaan saavista orgasmeista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tämä johtuu eilisestä gynekäynnistä ja kuntoilusta, tiukoista lantionpohjalihaksista ja painelusta. jotenkin se sai aikaan tämän tunteen. hermot ovat nyt jotenkin herkillä ;)

Vinkkejä miten tämän saisi loppumaan ? 

Vierailija
2/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No runkkaa nyt alkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kokeilla, gyne sanoi ettei seksiä ainakaan pariin päivään eli pitää tehdä se jotenkin muuten ;)

Vierailija
4/6 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sooloseksi on aina hyväksi =).

mulle on, joskus hirveenmontavuotta sitten käynyt gynekäynin yhteydessä jotain erikoista. Inhoan sitä ja siinä ei siis todellakaan, jos miehet niin kuvittelee, ole mitää eroottista tai kiihottavaa. Oikeastaan päinvastoin. Se on siis minusta älyttömän vastenmielistä kaikkineen.

No, menin gynelle - ekaa kertaa mies sellaiselle, enkä edes oikeen muista että miksi. Nimittäin olen varmaan aina käynyt naisella ennen sitä ja sen jälkeenkin.

Mulla oli silloin sellainen mies joka halusi minut sheivata ajoittain posliiniksi, no mennessäni sinne tajusin että -oho, olenkin nyt täysin karvaton alapäästä. siitä tuli vähän erikoinen fiilis. No, homma meni ihan normisti siellä, ei siinä mitään. Mutta kun pääsin kotiin, mun oli pakko heittää pikkarit veke ja sormettaa itselleni klittaorkku. Ja se mitä muistan tuosta, niin johtui juuri tuosta käynnistä gynellä. Näin on käynyt vain tämän yhdenkerran =)

Vierailija
5/6 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, sooloseksi on aina hyväksi =).

mulle on, joskus hirveenmontavuotta sitten käynyt gynekäynin yhteydessä jotain erikoista. Inhoan sitä ja siinä ei siis todellakaan, jos miehet niin kuvittelee, ole mitää eroottista tai kiihottavaa. Oikeastaan päinvastoin. Se on siis minusta älyttömän vastenmielistä kaikkineen.

No, menin gynelle - ekaa kertaa mies sellaiselle, enkä edes oikeen muista että miksi. Nimittäin olen varmaan aina käynyt naisella ennen sitä ja sen jälkeenkin.

Mulla oli silloin sellainen mies joka halusi minut sheivata ajoittain posliiniksi, no mennessäni sinne tajusin että -oho, olenkin nyt täysin karvaton alapäästä. siitä tuli vähän erikoinen fiilis. No, homma meni ihan normisti siellä, ei siinä mitään. Mutta kun pääsin kotiin, mun oli pakko heittää pikkarit veke ja sormettaa itselleni klittaorkku. Ja se mitä muistan tuosta, niin johtui juuri tuosta käynnistä gynellä. Näin on käynyt vain tämän yhdenkerran =)

Ai yhden kerran? Minä teen noin aina, ennen ja jälkeen. Tosin teen noin aina muutenkin.

Vierailija
6/6 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksologi kirjoitti:

voisi kokeilla, gyne sanoi ettei seksiä ainakaan pariin päivään eli pitää tehdä se jotenkin muuten ;)

Seksi ja yhdyntä eivät ole synonyymeja.