Nainen, jos olisi pakko valita olisiko nykyinen/ tulevaisuuden miehesi alta 160 cm pitkä vai kalju niin kumpi ?
Kommentit (25)
Mun mies on molempia (ok taitaa olla tasan 160) ja hyvin menee.
Se noista, joka rakastaisi ja arvostaisi minua tasavertaisena kumppanina ja olisi kiinnostavaa ja hauskaa seuraa, sekä luotettava, veroiseni. Eli kumpi noista mainitsemistasi on tällainen, ap?
Vierailija kirjoitti:
Se noista, joka rakastaisi ja arvostaisi minua tasavertaisena kumppanina ja olisi kiinnostavaa ja hauskaa seuraa, sekä luotettava, veroiseni. Eli kumpi noista mainitsemistasi on tällainen, ap?
Ihan sama kumpi mutta jompi kumpi näistä ominaisuuksista siis pitäisi miehellä olla
Kalju, pitkä mies on ihan kätevä olemassa. Ei aina tarvitse käyttää itsekkään jakkaraa kun haluaa jotakin jostakin ylempää esim. hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kumpi mutta jompi kumpi näistä ominaisuuksista siis pitäisi miehellä olla
Valitsen siis sen, joka on näistä itselleni parempi.
Monet kaljut ovat seksikkäitä, joten kalju mielummin!
Vin Diesel on kalju, voin ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsen siis sen, joka on näistä itselleni parempi.
Eli kumpi-kalju vai lyhyt versio?
Mun rakas on 170 ja kalju. Komein mies mitä tiedän.
N174
Olen alta 160cm ja kalju. Minulla on siis kaikki hyvät ominaisuudet. Reipasta ylipainoakin löytyy, vaikka itse kehunkin.
Kalju (kaljuuntuva on nytkin), on kyllä pidempi kuin 160cm, on ainakin 164cm 😂 ihanin mies maailmassa, joten vaikka tosta lyhenis niin en pois antais.
Vierailija kirjoitti:
Mun oma mies on 159 cm ja kalju, enkä ikinä vaihtaisi pois. Komein mies jonka tunnen!
T. Nainen 27v, 161 cm
"Mies" :D
Ei olisi pakko. Valkkaisin sen piilossa olevan 190 cm paksutukkaisen hurmurin.
Kalju on seksikäs kunhan se ei kiillä pahasti
Alle 160cm. Joku 159cm ei ois ees paha kun itse olen 160.
Alta 160. Oon itse 150 niin en edes halua mittään pitkää miestä.
Mun oma mies on 159 cm ja kalju, enkä ikinä vaihtaisi pois. Komein mies jonka tunnen!
T. Nainen 27v, 161 cm