Millainen kävely on nyt muodissa?
Kommentit (18)
Onko kävelyssäkin nykyään joku muoti? :D
Käyn harvoin Helsingissä, ja nyt kun viimeksi kävin siellä mennessäni Tallinnaan, niin huomasin bussin ikkunasta, kuinka monet ihmiset, myös miehet, kävelivät kuin olisivat catwalkilla. Onko siellä aina sellainen kävely, vai onko tämä jokin muoti-ilmiö, jossa Helsinki on edelläkävijä?
(Tallinnaan saavuttuani huomasi selvän eron: siellä ihmiset kävelivät samalla tavalla kuin meikäläisen pikkukaupungissakin ja olivat muutenkin jotenkin tavallisemman oloisia kuin Helsingissä.)
Kirjastossa eilen ohitseni kulki kaksi teiniä, joista toinen käveli hieman pompahtaen. Onkohan se nuorilla nyt muodissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kävelyssäkin nykyään joku muoti? :D
Missäpä ei olisi!
Kaikesta muodista ei vain kirjoiteta juttuja muotilehtiin. Vaan sillä millä voi rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn harvoin Helsingissä, ja nyt kun viimeksi kävin siellä mennessäni Tallinnaan, niin huomasin bussin ikkunasta, kuinka monet ihmiset, myös miehet, kävelivät kuin olisivat catwalkilla. Onko siellä aina sellainen kävely, vai onko tämä jokin muoti-ilmiö, jossa Helsinki on edelläkävijä?
(Tallinnaan saavuttuani huomasi selvän eron: siellä ihmiset kävelivät samalla tavalla kuin meikäläisen pikkukaupungissakin ja olivat muutenkin jotenkin tavallisemman oloisia kuin Helsingissä.)
Kirjastossa eilen ohitseni kulki kaksi teiniä, joista toinen käveli hieman pompahtaen. Onkohan se nuorilla nyt muodissa?
Voi olla että bongasit oikeita miesmalleja, Helsingissä niitä näkyy luonnossa aika usein ainakin Kampissa ja Töölössä.
Mutta myönnän kyllä että taviksetkin kävelee Stadissa kuin Naomi Campbell konsanaan. Jotain outoa vedenlaadussa varmaan.
Sauvakävely. Mennään että surisee.
Käsilläkävely. Ensimmäisen vastaajan kanssa olen kyllä eri mieltä katkokävelyn muodikkuudesta. Ainakin Helsingin Kalliossa sen suosio on pitänyt hyvin pintansa.
Olen asunut kuusi vuotta Helsingissä, mutta en ole kiinnittänyy huomiota ihmisten kävelytyyleihin. :D Ehkä kiinnittäisin, jos joku hyppisi tasajalkaa eteenpäin :D
Minusta ihmiset kävelee täällä samalla lailla kuin pikkukaupungissa, josta olen kotoisin.
Olen ainoastaan kiinnittänyt huomiota ihmisten seisoskeluun keskellä tietä, kun itse olen yrittänyt päästä nopeammin ohi. Seisoskelukin johtunee varmasti siitä, ettei oikein tiedä mihin on menossa ja katselee ympärille. New Yorkissa käydessä olin itsekin varmasti juuri tälläimem pällistelijä. :D
Tää retrotyyli tulossa taas muotiin
Vierailija kirjoitti:
.
Ehdit ensin :D
T. 12
Vierailija kirjoitti:
Ja millainen on ehdottomasti out?
Naisilla on muodissa sellainen jossa, "lähdetään käveleen". Miehelle se on monesti melko out juttu.
Moonwalk on kuulemma maaimalla tulossa taas muotiin, kohta myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Ehdit ensin :D
T. 12
Heh. Monty Python👍
Vierailija kirjoitti:
Hidas Batistini-kävely
Semmoinen gaywalk; ehdottomasti out on katkokävely.