kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tarvi pillastua, en aikonutkaan sua jouluksi kutsua."
Mua saa kykkä kutsua Jouluksi, mutta ei Tapaniksi.
Aargh, en taaskaan käyttänyt älliäni.
Mitä kirjaimia käytit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, nokkelaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjaimia käytit?
Koita?
Hitsi, kun jätin silmälasit taas johonkin lojumaan. En näe edes etsiä niitä, kun sen verran huono tuo näkö. Huoh. Onkohan tähän dilemmaan keksitty ratkaisua, en ole oppinut virheistäni. Onneksi nyt ei sentään kiire mihinkään, ihana perjantai <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjaimia käytit?
Koita?
No niiden kanssa kannattaa olla varovainen, ettei ne syö reikiä villavaatteisiin.
Kai se Niinistön vauvva jonnimmoinen Hauki o..
Ai kun rupes tekemään mieli riisiä. Harrastaako teistä kukaan pikariisiä? Vaniljariisi on kuulemma aika tylsää..:(
Ei oo todellista. Joku on avannut ketjun nimeltä Haluan Kuopioon..
Onks tää nyt se sama porukka joka yritti yösijaa majatalosta mut ei sohvapaikka irronnut?
Mä haluan ne yövieraat, jotka ap heivas. Mulla on tylsää ja vento vieraiden passaaminen yökylässä olisi varmasti haastavaa. Toisaalta voisin lähteä etsimään sitä laulavaa hulluporoa, sen voisin varastaa. Eipä olis tylsää, kun toisin sen tähän kerrostaloon ja volyymit kaakkoon. Mitä te muut ootte keksineet tylsyyden karkoitukseen?
Ootteko muuten koskaan aatelleet että miltä se oikeasti näyttää kun aurinko oikein.. porottaa.. ?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, kun jätin silmälasit taas johonkin lojumaan. En näe edes etsiä niitä, kun sen verran huono tuo näkö. Huoh. Onkohan tähän dilemmaan keksitty ratkaisua, en ole oppinut virheistäni. Onneksi nyt ei sentään kiire mihinkään, ihana perjantai <3
Ootko vilkaissut, onko ne päässä? Sen saa tietää, kun käy katsomassa peilistä, onko näin. Silmälasikotelo on kans yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ne yövieraat, jotka ap heivas. Mulla on tylsää ja vento vieraiden passaaminen yökylässä olisi varmasti haastavaa. Toisaalta voisin lähteä etsimään sitä laulavaa hulluporoa, sen voisin varastaa. Eipä olis tylsää, kun toisin sen tähän kerrostaloon ja volyymit kaakkoon. Mitä te muut ootte keksineet tylsyyden karkoitukseen?
Kysymykseen yksi sana: Kuolinsiivous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjaimia käytit?
Koita?
Kökössä on koita ja öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjaimia käytit?
Koita?
No niiden kanssa kannattaa olla varovainen, ettei ne syö reikiä villavaatteisiin.
Joo. Luteet, täit ja syyhy nakertaa vaan ihmistä. Hirvikärpäsetkin on hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Hei hölmö. Olet lähteen äärellä. Typerys voi siinäkin janoon kuolla:)
Mul on jano sun lähteesi vettä
Hei, viel on melkein 2,5h aikaa kuunnella tän päivän nimikkobiisi.
Sitä ei saa kuunnella milloinkaan muulloin.
Nikke Ankara :"Perjantai 13.päivä"
Onko kaikki otukset syömässä riisiä vai miks on niin hiljaista?
En ole syömässä, mutta kohta pitää mennä, kun on niin nälkä. Ei ole kyllä riisinkeitintä edes, täytyy ehkä syödä pizzaa.
Söin tänään jo pitsaa. Voisin syödä leipää iltapalaksi. Voihan se kuitenkin olla niinkin etten syökään.
Porosta tehtiin käristystä ja kumisaappaaisiin tuli reikä.