Mies tullut jo koko viikon ajan tosi myöhään kotiin...
about 12sta aikaan, ja ei siinä mitään mutta nyt alkaa hermo palaa itseltä lasten riitoihin. Ja ennen kuin joku sanoo että mene töihin niin olen töissä ja lapset teinejä.
Kommentit (8)
Tavannut naisen joka antanut heti ensitapaamisella perseeseen. Nyt juoksee siellä kun siihen jää koukkuun.
On se hienoa saada tiukkaa pillua mistä ei ole kakaroita puristettu ulos! Onnea miehellesi!
Minä olen myös mies ja vietän lähes kaiken ajasta jossain muualla. Tulen illalla kanssa n. Klo 00 aikaan, kun kaikki ovat nukkumassa. Lähden taas jo klo 7 ja perhe alkaa juuri herätä. Pyrin livahtamaan jo ennen kuin heidän herätyskellonsa alkavat piristä :)
T. M33
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös mies ja vietän lähes kaiken ajasta jossain muualla. Tulen illalla kanssa n. Klo 00 aikaan, kun kaikki ovat nukkumassa. Lähden taas jo klo 7 ja perhe alkaa juuri herätä. Pyrin livahtamaan jo ennen kuin heidän herätyskellonsa alkavat piristä :)
T. M33
Mihin tarvitset perhettä? Onko sun lapsesi ansainneet tuollaisen isän?
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa saada tiukkaa pillua mistä ei ole kakaroita puristettu ulos! Onnea miehellesi!
On se hienoa saada kovaa terhakkaa kalua jota yli 30v ikä ei ole pilannut.
Vierailija kirjoitti:
T. M33
Vihaat perhettäsi? Kuulostaa rankalta elämältä.
Sillä on toinen. Tsemppiä