Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tullut jo koko viikon ajan tosi myöhään kotiin...

Vierailija
12.10.2017 |

about 12sta aikaan, ja ei siinä mitään mutta nyt alkaa hermo palaa itseltä lasten riitoihin. Ja ennen kuin joku sanoo että mene töihin niin olen töissä ja lapset teinejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Tsemppiä

Vierailija
2/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut naisen joka antanut heti ensitapaamisella perseeseen. Nyt juoksee siellä kun siihen jää koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa saada tiukkaa pillua mistä ei ole kakaroita puristettu ulos! Onnea miehellesi!

Vierailija
4/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös mies ja vietän lähes kaiken ajasta jossain muualla. Tulen illalla kanssa n. Klo 00 aikaan, kun kaikki ovat nukkumassa. Lähden taas jo klo 7 ja perhe alkaa juuri herätä. Pyrin livahtamaan jo ennen kuin heidän herätyskellonsa alkavat piristä :)

T. M33

Vierailija
5/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös mies ja vietän lähes kaiken ajasta jossain muualla. Tulen illalla kanssa n. Klo 00 aikaan, kun kaikki ovat nukkumassa. Lähden taas jo klo 7 ja perhe alkaa juuri herätä. Pyrin livahtamaan jo ennen kuin heidän herätyskellonsa alkavat piristä :)

T. M33

Mihin tarvitset perhettä? Onko sun lapsesi ansainneet tuollaisen isän?

Vierailija
6/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa saada tiukkaa pillua mistä ei ole kakaroita puristettu ulos! Onnea miehellesi!

On se hienoa saada kovaa terhakkaa kalua jota yli 30v ikä ei ole pilannut.

Vierailija
7/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. M33

Vihaat perhettäsi? Kuulostaa rankalta elämältä.

Vierailija
8/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on laiffii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi