Teillä joilla on EMU Australia -saappaat, ovatko normaalia mitoitusta?
Mietin vaan kannattaakö tilata se koko mitä yleensä käyttää vai isompi?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus noiden kokotaulukoiden turvin tilannut kenkiä, mutta eivät ole cm-määrälupauksestaan huolimatta vastanneet kokoaan. Eli vaikka cm-määrän olisi pitänyt olla minulle sopiva, ovat kengät usein olleet vääränkokoiset.
:(
ap
Noihan on lampaannahkaa ja mulle on kenkäkaupassa sanottu että nahkakengät kannattaa ottaa aina napakkaa kokoa, koska nahka antaa periksi.
Eli suosittelisin tilaamaan sen koon minkä normaalisti tilaisit, ei ainakaan isompaa.
Musta ne on aika pieniä, tilaan aina isomman koot. Kapeita myös eikä meinaa paksummat pohkeet mahtua, jos on sellaiset pitkävartiset kengät kyseessä. Uggit taas vastaa kokoaan :)
Vierailija kirjoitti:
Musta ne on aika pieniä, tilaan aina isomman koot. Kapeita myös eikä meinaa paksummat pohkeet mahtua, jos on sellaiset pitkävartiset kengät kyseessä. Uggit taas vastaa kokoaan :)
Ok, onko ne siis niin tiukat, ettei niitä saa käännettyä? Siis niin, että se karva näkyy?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, onko ne siis niin tiukat, ettei niitä saa käännettyä? Siis niin, että se karva näkyy?
ap
saa käännettyä :)
up