Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsissä pitkittäisiä viivoja. Mistä johtuu? *kuva*

Vierailija
12.10.2017 |

http://aijaa.com/VclN7m
Jokaisessa kynnessä sama juttu.

Ollut jo teini-ikäisenä ja psoria ei olla diagnosoitu. Ei ole psorille tyypillistä ihottumaa olkenkaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/VclN7m

Jokaisessa kynnessä sama juttu.

Ollut jo teini-ikäisenä ja psoria ei olla diagnosoitu. Ei ole psorille tyypillistä ihottumaa olkenkaan.

*ollenkaan

Eka aloitus poistettiin. Uusi yritys. -ap

Vierailija
2/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuus. Mulla myös tollasii. Iän myötä tulee lisää. Joutuu käyttää aluslakkaa joka tasottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on syy

Vierailija
4/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut noita jo vuosien ajan. Olen ajatellut niiden liittyvän korkeaan verensokeriin, vaikkei minulla ole diabetestakaan diagnosoitu.

Vierailija
5/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanheneminen on syy

Ai ihan alle 15-vuotiaankin kohdalla? Mulla on kynnet olleet tämän näköiset jo yläkoulussa.

Voi toki olla ominaisuuskin. -ap

Vierailija
6/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ollut noita jo vuosien ajan. Olen ajatellut niiden liittyvän korkeaan verensokeriin, vaikkei minulla ole diabetestakaan diagnosoitu.

Ei pitäisi olla verensokereissa mitään häikkää. Se kerta kun on paastosokeri mitattu (viimeksi kesällä muiden kokeiden yhteydessä), tulos on ollut normaali. -ap

Vierailija
8/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiininpuutos.

Mutta tämä on ihan tavallista av-mammoilla, joiden pääasiallinen ravinto koostuu perunalastuista.

Vierailija
9/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Olen lukenut tämän saman aiemmin mutta alkaako ikääntyminen näkymään jo yläkouluiässä kynsissä? En oikein usko.

Multa puuttuu myös noi puolikuut kynsien tyvestä ja ne ovat puuttuneet aina, ihan lapsesta saakka. -ap

Vierailija
10/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitamiininpuutos.

Mutta tämä on ihan tavallista av-mammoilla, joiden pääasiallinen ravinto koostuu perunalastuista.

Osaatko sanoa, minkä vitamiinin puutos tämän aiheuttaa? Jos johtuisi tästä, se vitamiininpuutos olisi ollut mulla jo yli 15 vuotta. -ap, joka ei nyt suinkaan millään perunalastuilla ole kasvanut.

11/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut jostain, että tuollaiset kynsimuutokset johtuvat atooppisesta ihottumasta. Itselläni atooppinen iho ja tuollaiset kynnet. Ihotautilääkärit eivät tosin ole kertaakaan kynsiäni kommentoineet, vaikka ihottumaa on eniten sormissa ja siten siis kynnetkin lääkärin nähtävissä.

Vierailija
12/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä yleensä sitten ole?

Vierailija
13/18 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

mulla on yhdessä pikkurillissä noita viivoja, yhdessä, tosi outoa, oon siis 28 v eli ei voi johtua ikääntymisestä. Myös tota liuskettumista ollut lapsesta asti. 

Vierailija
14/18 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ikääntymisestä 👵🏻

Vierailija
15/18 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa aina ollut tollaiset. Lääkäri ehdotteli raudan, kalsiumin ja sinkin puutosta. Vuosia olen syönyt vitamiineja ja aina vaan pahenee. Minulla ei ole ihosairauksia.

Vierailija
16/18 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieni

Syöpä

Vierailija
17/18 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kannattaa jättää se kynsien kyttääminen vähemmälle.

Vierailija
18/18 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on ikä, turha sitä on miinustaa. Google kertoo asian ihan luotettavista lähteistä. Kyse ei ole vakavasta oireesta, toki sitä voi lääkäriltä kysyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän