Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette liiku tai urheile: miten kestätte?

Vierailija
12.10.2017 |

Itse olen niin helposti ahdistuva että urheilu on pakollinen jotta saan pään tyhjennettyä. Päiväkin ilman urheilua niin olen todella hermostunut. Urheilen siis vain mielenterveyssyistä. Taidatte olla vähän paremmalla stressin sietokyvyllä varustettuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puran stressiä ja ahdistusta syömällä ja ryyppäämällä. Tiedän, todella epäterveellistä ja kannattaisi vaihtaa liikuntaan.

Vierailija
2/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyhjenee pää parhaiten, kun uppoudun lukemaan romaania sohvannurkkaan, maalaan tai käyn kahvilla hyvän ystävän kanssa.

Urheilen väkipakolla aina välillä koska tiedän sen olevan terveellistä, mutta en koe sitä mielekkääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin uppoudun hyvään kirjaan. Ikinä en ole käynyt kuntosalilla, miehen kanssa tehdään kävely-

ja pyöräilylenkkejä silloin tällöin. Mulle liikunta on pakkopullaa.

Vierailija
4/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen kestänyt. Ikää 28 v ja koskaan en ole harrastanut minkäänlaista urheilua. Päivässä saan hädin tuskin 3000 askelta ja tuokin tulee hyötyliikunnasta kun kävelen pysäkille ja takaisin. Jos en olisi töissä, en kävelisi tuotakaan vähää.

Vierailija
5/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pysty keskittymään kirjaan tai leffaan...ainakaan jos en ensin oel väsyttänyt itseäni fyysisesti loppuun. Ehkä joku adhd...t. Ap

Vierailija
6/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vaan maata sohvalla ja vetää pizzaa jonkun leffan ääressä! Liikunta on hyi hyi.

Vierailija
7/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat liikkumisella?

Kyllä minä hyötyliikun kävelemällä, ja pakottaudun kävelyreissuille vaikkei huvita. Mieluummin tekisin kyllä jotain järkevää eli halonhakkuuta, remontti- tai puutarhahommia tms. ulkosalla. Liikunta liikunnan vuoksi on pakkopullaa.

Suoranaista liikunnan tarvetta en tunne, se on ulkoilman tarve. Ja tietysti joskus tekee mieli vähän venytellä. Pallopeleistä tykkäisin mutta ne ovat vaikeita yksin, enkä ole pelikaveria löytänyt.

Enpä tiedä onko stressinhallintani yhtään normaalia kummoisempi.

Vierailija
8/8 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennkauheasti liiku, ehkä 1-2 krt viikossa. Mutta jos olen stressaantunut, en pysty liikkumaan sitäkään. Silloin tarvitsen yksinoloa, saunaa, vähän punaviiniä ja paljon unta. Mutta ei mitään actionia mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi