Eilen kun Facebook oli nurin, naapurini tulivat ovelleni illallislautaset kädessään
He halusivat näyttää edes jollekin mitä heillä oli ruokana.
Kommentit (14)
Jaa mä luulin et ne on tottunu illallispöydässä lukemaan sun päivityksiä
MIelenkiintoista, kun kukaan mun suomalaisista tutuista ei valittanut että fb olisi kaatunut. Ilmeisesti et asu Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
MIelenkiintoista, kun kukaan mun suomalaisista tutuista ei valittanut että fb olisi kaatunut. Ilmeisesti et asu Suomessa?
Et vaan tajuu, että tämä aloitus oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä joku huoltotauko illalla.
No höh, kun en eilen hoksannut. Olisin voinut käydä naapurille näyttämässä herkullista piirakkaani, siis omenapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan tajuu, että tämä aloitus oli vitsi.
Tajusin, koska näin just tuotaa samaa ehkä noin 100 kertaa twitterissä. Lähinnä tuli mieleen huono kopio, koska muualla oli poikki tuntikausia ja Suomessa ei ollenkaan/lyhyesti.
Oonko mä koko yhteiskunnasta ulkona, kun en ole facessa? N46
Vierailija kirjoitti:
No, vähän...
Minun naapuri tuli kertomaan minkä tuloksen hän oli saanut visailusta
Kiitos ap, piristit mun iltaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Täällä toinen joka ei ole facebookissa. Nuo facebookissa olijat vaan on käpertyneet omaan "face-tynnyriinsä", me nähdään laajemmin. :)
Tää oli hyvä! :D