Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ensikertaa ufon, tämänkö valtio salaa meiltä?

Huolestunut
12.10.2017 |

Eli siis eilen keskiviikkona 11.10 noin klo 19.20 aikaan alkoi kuulua sellasta huminaa talon yläpuolella (ei ollut lentokone!). Menin pihalle katsomaan niin taivaalla melko matalalla lensi lentävän lautasen näköinen kulmikas esine. Noin minuutin päästä tämä esine lensi nopeasti pois näkymättömiin!?! Olen siis lukenut ja katsonut ohjelmia, joissa kerrotaan ufoista ja olen nyt itse melko vakuuttunut siitä, että olen nähnyt sellaisen. Onko joku valtion salaliitto vai ihan vaan satunnainen ohilento? Näkikö kukaan eilen iltana Porvoossa kyseistä lentävää asiaa? Täällä voidaan siis keskustella tapahtuneesta ja muista mahdollisista samankaltaisista kokemuksista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorkke. Mies ei taas osannut kaupasta ostaa oikeita aineksia, ja sitten nälissänsä vinkuu kuin metsurin koira.

Vierailija
2/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne taitaa ihan todellisia olla. On tapauksia jossa iso joukko ihmisiä on nähnyt. Mutta koska suhtautuminen on vähän kuin olisit nähnyt tontun niin mielellään koko asian unohtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne taitaa ihan todellisia olla. On tapauksia jossa iso joukko ihmisiä on nähnyt. Mutta koska suhtautuminen on vähän kuin olisit nähnyt tontun niin mielellään koko asian unohtaisi.

Ei sitä ihan noin vaan unohdella noin mieleenpainuvia tapauksia. Pitäs löytää muita silminnäkijöitä ja tehdä joku protesti, koska olen melko varma, että valtio salaa meiltä jotain. Siis jos täällä on joku nähnyt ufoja, niin toivottavasti myös kerrot, koska kiinnostais kuulla muidenkin tapaukset ja verrata yhtäläisyyksiä. 

-Ap

Vierailija
4/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Oon nähnyt kuvan Suomesta ja siinä näkyi ufo taivaalla.

Vierailija
5/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut kirjoitti:

Eli siis eilen keskiviikkona 11.10 noin klo 19.20 aikaan alkoi kuulua sellasta huminaa talon yläpuolella (ei ollut lentokone!). Menin pihalle katsomaan niin taivaalla melko matalalla lensi lentävän lautasen näköinen kulmikas esine. Noin minuutin päästä tämä esine lensi nopeasti pois näkymättömiin!?! Olen siis lukenut ja katsonut ohjelmia, joissa kerrotaan ufoista ja olen nyt itse melko vakuuttunut siitä, että olen nähnyt sellaisen. Onko joku valtion salaliitto vai ihan vaan satunnainen ohilento? Näkikö kukaan eilen iltana Porvoossa kyseistä lentävää asiaa? Täällä voidaan siis keskustella tapahtuneesta ja muista mahdollisista samankaltaisista kokemuksista.

Onpa tuota itsekin tullut nähtyä joku outo ja helvetin kirkas ilma-alus joka piti äänenä outoa huminaa. Lensi myöskin about 50 metrin päässä maasta ehkä 250km/h nopeudella. Epäilen että helikopterit ovat kirkkaita kuin päivät, yöllä.

Vierailija
6/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tr-3 black manta?

Vierailija
7/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin kerran illalla kun puiden sekaan lähimetsään laskeutui jokin lentävä valaistu menopeli. Ihmettelin kun sielä ei ole lentokenttää tms. Jäi mysteeriksi.

Vierailija
8/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muistikuva ku olin pikkupenska noin 4-6v, oli pimeä talvi-ilta ja paljon lunta. Olin lumessa leikkimässä koulun kentällä ja huomasin kun kaikki katteli taivaalle ja itekin sitten vilkasin ja siellä oli kirkkaita asioita muodostelmassa. Se mulla on jääny mieleen kun kaikki niitä niin ihmetteli, ite en oikein tajunnu ku vasta isompana, et ei semmosia normaalisti taivaalla näy.

Vierailija
9/9 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi maininnut tuota Porvoota....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi