Kertokaa mulle miten mä voisin taas laihtua normaaliin painoon.
Painan jo 90kg ja syön masennuslääkkeitä, tai oon syönyt jo vuosia. Ne lihottivat tähän painoon, ennen voin syödä mitä vaan. Nyt en. Pituutta se 170cm. Oon valmis melkein mihin vaan että pääsisin siihen 70kg, rahaa on vähän. Eli kuntosali ja juoksu on nyt poissuljettu. Tuloksia pitäisi tulla suht nopeasti tai motivaatio menee.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Painan jo 90kg ja syön masennuslääkkeitä, tai oon syönyt jo vuosia. Ne lihottivat tähän painoon, ennen voin syödä mitä vaan. Nyt en. Pituutta se 170cm. Oon valmis melkein mihin vaan että pääsisin siihen 70kg, rahaa on vähän. Eli kuntosali ja juoksu on nyt poissuljettu. Tuloksia pitäisi tulla suht nopeasti tai motivaatio menee.
Melkein jo aloin vastata, mutta sitten luin kaksi viimeistä lausetta, ja totesin ettei kannata. Korjaa ensin asenteesi ja palaa sitten asiaan.
P.S. juoksu ja kuntosali eivät ole kalliita harrastuksia, ja juosten kustu on juosten kustu, etenkin laihdutuksessa. Jos ei motivaatio riitä pitkäjänteiseen työhön, on parempi jättää aloittamatta
Jos nopeasti haluat tuloksia, niin pieleen mennään jo heti kättelyssä. Mutta lohduttaudu sillä, että kaikista tärkein asia laihtumisessa ei niinkään ole liikkuminen vaan se mitä suuhusi laitat. Saat jo paljon aikaan, kun syöt järkevästi ja jätät sokeriset tuotteet pois ruokavaliostasi.
Keskustele lääkityksen määränneen lääkärisi kanssa ja kerro suoraan että painonnousu ahdistaa.
Löytyy myös valmisteita jotka eivät lisää ruokahalua ja ahmimistaipumusta.
Näin sain itse avun, jatkuva nälkä saatiin kuriin ja paino palautui pikkuhiljaa ennalleen.