Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun katson ikkunasta ulos, niin olenpa onnellinen että

Vierailija
12.10.2017 |

Ostin elokuussa lentolipun Bangkokiin hintaa 520 €!
Lähtö kuukauden kuluttua. Paluu tammikuun lopussa.
Se on kuulkaa elämä semmoinen kuin sen itselleen järjestää.
Mulla ei ole lapsia, säästän rahaa talveksi ja töistä otin palkatonta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. 😊 Itse en pääse etelään kuin pariksi viikoksi joulun aikaan. Palkatonta en saa vaikka haluaisin.

Vierailija
2/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lapset tuohon liittyy? Olemme itse olleet lasten kanssa kuukaudenkin reissuilla. Sitä pidempiin matkoihin voi ottaa avuksi Kulkuri -etäkoulun. Lasten kanssa matkustaminen on ihan mielenkiintoista sekin.

Mitä aiot tehdä Bangkokissa? Saisiko sinulta jotain vinkkejä? Suunnittelemme itsekkin pientä Thaimaan kiertomatkaa talveksi mutta en ole oikein keksinyt syytä mennä Bangkokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ennen ollut. Nyt just mietin, että onneksi teen nyt hommaa joka saa mut niin onnelliseksi, että ainoa kiva ei ole loma. Ennen vain odotin että voi kun pian olisi vapaat/lomaa.

Mukavaa reissua ap. Mitä aiot puuhata matkalla? Oletko koko ajan samassa paikassa?

Vierailija
4/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuo kulkurikoulu maksaa? Oon ymmärtänyt että on tosi kallis?

Vierailija
5/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kulkurikoulu? Yritetäänkö kiertää oppivelvollisuutta?

Vierailija
6/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon luettuani olen onnellinen että vietän talven raikkaassa ja puhtaassa Suomessa enkä kuumassa, kosteassa ja pahalta haisevassa meluavassa Bangkokissa. Tuntuisi rangaistukselta joutua sinne.

Vierailija
7/7 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkok on ekan lennon kohde ja sieltä meillä  yleensä matka jatkuu jo parin päivän kuluttua muualle.  Jos ollaan vain yksi yö vähän tasoittelemassa matkaväsymystä , niin jäädään lentokentän Novoteliin jossa loistava mahdollisuus huilata: uima-allas, kuntosali ja aivan ihanat hierontapalvelut. Semmoisen tunnin hieronnan jälkeen ei tunnu edellisten päivien matkustaminen enää missään. Ja illallinen erittäin monipuolisesta bufesta, niin hyvin menee.

Jos jäädään kaupunkiin muutamaksi päiväksi, niin hotelli skytrainin varrelta, jolloin siirtymiset helppoja.

Bangkokista menee useinta lentoja päivässä pohjoiseen Chiang Maihin, sieltä matka bussilla Cihang Raihin ja sieltä vielä voi jatkaa vierailua Burmaan. On kuin aikamatka kun sille puolelle rajaa siirtyy.

Cihang Maista menee suora lento Singaporeen: sinne voi mennä shoppaileen ja syömään hyvin, jos jaksaa niin käy hienossa eläintarhassa.

Tällä kertaa lähdetään Bangkokista heti itäänpäin; Trat ja sielä Koh Chang jossa pitää yrittää löytää joku rauhallinen beachi varmaan ihan etelästä. Sielä matka Koh Mook ja / tai Koh Kradan.

Jos jaksetaan niin käydään Kambozian puolella.

Sitten alkaa jo viikot reissussa tulla täyteen ja aletaan suuntautumaan takaisin B-kokiin.

Suomeen takaisin ja  töihin takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän