Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mt-ongelmat hoitoalalla

kuinka moni kärsii
11.10.2017 |

kenellä on tai on ollut mielenterveysongelmia? minkälaisia?

näistähän ei mielellään puhuta mutta yleistähän tämäkin on. ei hoitoalan ihmisetkään mitään super ihmisiä ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan yleistä.

Vierailija
2/7 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo täällä yksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Uupumusta, masennusta. Tietynlaisesta herkkyydestä on sektorillani huomattavaa hyötyä, kääntöpuolena asiat menevät helposti tunteisiin ja asiakkaiden ongelmat pyörivät päässä vapaa-ajallakin.

Parhaat työntekijät joiden kanssa olen saanut olla hommissa omaavat samanlaisia lähtökohtia. Tietynlaiset 'supersuorittajat' näyttäytyvät tehokkaina mutta saavat toisinaan touhotuksellaan enemmän harmia kuin hyötyä aikaan.

Vierailija
4/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tunnen epäonnistuneeksi itseni kun kukaan muu noin 100 ihmisen työpaikasta ei kärsi mielenterveysongelmista, kuin minä.

t:2

Vierailija
5/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse tunnen epäonnistuneeksi itseni kun kukaan muu noin 100 ihmisen työpaikasta ei kärsi mielenterveysongelmista, kuin minä.

t:2

Kuinka voit olla varma?

Facebookiinkin voi kirjoitella höpöjä. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
6/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla tarkempi seula siinä kuka pääsee opiskelemaan, ettei olisi mielenterveystapauksia joukossa :/ Lehdistä saa koko ajan lukea kuinka se sitten kostautuu asiakkaille ja omaisille huonona hoitona.

Vierailija
7/7 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla tarkempi seula siinä kuka pääsee opiskelemaan, ettei olisi mielenterveystapauksia joukossa :/ Lehdistä saa koko ajan lukea kuinka se sitten kostautuu asiakkaille ja omaisille huonona hoitona.

No sieltä tulee taas settiä. Oletko alalla töissä?

Kun joku 20v työskentelee mielenterveysporukan keskellä väkivallan uhan alla jatkuvassa kiireessä ja paineessa ja kuuntelee tuhannet huolet ja murheet, niin on siinä omakin pipo koetuksella. Jo ihan mate,aattisena faktana muutama motti leviää, yleensä oman elämän paineiden, kuten erot ym. kautta.

Että kokeile hommaa? Je toivo ettei se ole sun konttori, joka leipoo jumiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme