Hei iskelmä- ja pop-musiikin kuuntelijat!
Hei vaan. Olen asunut jo pitkään ulkomailla, ja en tästä johtuen seuraa suomalaista mediaa ja musiikkia kovin aktiivisesti, ja radioiden soittolistoista en tiedä oikein mitään. Nyt olen tilanteessa, jossa minun tulisi koostaa erääseen tilaisuuteen soittolista, joka koostuu etupäässä suomalaisesta iskelmästä ja popista. Tiedän, että tilaisuuteen tulee esimerkiksi Jari Sillanpäästä pitäviä ihmisiä.
Haluaisin kuulla vinkkejä siitä, mitkä bändit/artistit ovat suosikkejanne (etenkin jos täällä on Sillanpään musiikin ystäviä!). Mistä kappaleista pidätte? Jos järjestäisitte bileet/illanistujaiset, mitä musiikkia haluaisitte kuulla? Entä jos menette baariin/yökerhoon ja haluatte juhlia ja tanssia, mitä musiikkia toivoisitte siellä soitettavan? Mistä ulkomaisista artisteista pidätte (mukaan tulee hieman niitäkin)?
Tarkoitus ei ole analysoida kenenkään musiikkimakua, mutta tästä olisi iso apu, jotta tämä ulkomaalaistunut pääsisi hommassa alkuun! Kiitän jo etukäteen! :)
Kommentit (3)
Katso ketä on osallistunut Vain elämää sarjaan ja ota jokaiselta artistilta muutama. Sillänpään tämän kauden vain elämää vedot ovat olleet minulle ainakin erittäin mieleisiä
Siltsua en hehkuttaisi "sattuneesta syystä"...
Älä ota tätä vinoiluna, mutta mikset hyödynnä spotifyta, sieltä löytyy varmasti paljon Suomi-soittolistoja?