Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liina-Marille

07.04.2006 |

Huomasin että meillä on saman verran viikkoja, olinko oikeassa? Siis tänään 10+5? Tosin itselläni ne luultavasti vähenee parilla viikolla kun käyn loppukuusta ultrassa. Olisi kiva kuulla kuulumisiasi jatkossakin joten laitathan aina välillä jotain tälle palstalle.

Hyvää kevättä toivotellen Kristiina

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään neuvolassa ja siellä kuunneltiin sydänääniä, ihan kivasti kuuluivat ja syke oli 154. Kovasti vaavi pyöriskeli ja siksi oli kuuntelu hiukan vaikeaa, mutta onnistui. Mites teillä joko on ultrassa käyty? Hyvää vointia vaan sinne molemmille! t.Liina-Mari rv 15+0

Vierailija
2/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin perjantaina ultrassa ja kaikki oli aivan loistavasti. Vaavi nukkui mutta tomera kätilö tökki hänet hereille. Sitten se meille vilkutteli ja potkiskeli kovasti. Niskaturvotus oli ok ja pituutta oli pepusta päähän huimat 6.7cm!! Ihania kuvia saatiin mukaan ja hyviä muistoja. ilmeisesti vauveli oli saanut alkunsa hiukan aiemmin kuin luultiin mutta laskettua aikaa ei virallisesti siirretty. Nyt olen kuitenkin sitten 13+4 kohdilla menossa. Hyvin on meillä menny, outoja vihlasuita masussa tuntuu kun liikkuu nopeasti, vähän ne mietityttää, mutta lienevät normaaleita. Miets siellä on voitu? Onko teilläkin jo se ultar kohta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt tosiaan 11+1 elikkä aika samoihin mennään! Mukavaa kun kirjoitit! Laitellaan tosiaan puolin ja toisin kuulumisia!Kiva juttu!

Nyt lähden salille joten on riennettävä! Aurinkoista viikon alkua!

Vierailija
4/5 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollan sitten molemmat suhteellisen turvallisilla vesillä, tai ainkin turvallisemmilla kun aiemmin kun 12 vk tuli täyteen. Mulla on tällä viikolla eka ultra, vähän jo jännittää. Ollaan käyty sydänääniä kuuntelemassa kahdesti vaan eivät ole kuuluneet....vähän hermostuttaa tuollainen.Tuntuu varmaan oudolta nähdä oma lapsi kohdussa kun en ole suuremmista oireista kärsinyt, raskaus ei ole oikein vielä ihan konkretisoitunut tajuntaan.Olen voinut suhteellisen hyvin siis, vielä on väsymystä ja jaksamaton olo mutta silloin tällöin tulee kunnon energiapuuska ja sitten jaksaa taas mitä vaan. Toivottavasti sulla on alku sujunut mukavasti:)

Kerropa mitä sinne teidän odotukseen kuuluu!

Terkuin Liina-Mari rv 12+3, jos nyt oikein laskin

Vierailija
5/5 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tossa aika pitkä väli etten kerinny koneelle ollenkaan... lapset vie aikansa ja työt energian.

Kiva kuulla että voit hyvin. Eipä tässä itselläkään suurempia murheita, väsyttää aika lailla niinkuin alkuraskaudessa on tapana mutta muuten vointi ihan hyvä.

Minulla eka ultra viikon päästä, sitä tässä odotellaan kuin kuuta nousevaa! Onhan se hienoa nähdä se maha-asukki, jospa sitten taas alkaisi tuntua todelta tämäkin odotus... ja kiva saada vihdoin tarkempi tieto raskauden kestosta, epäilen että silloin viikkoja saattaisi olla 11-12. Kuukautisten mukaan nyt jo olisi viikot 12+3. Mutta viikon päästä se selviää (jos siellä todella on asukki, joulukuussa oli tuulimuna).

Kerrohan sitten mitä ultrassa selvisi ja pidetään muutenkin yhteyttä.

Aurinkoisia kevätpäiviä toivottelee Kristiina