Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos epäilette miestänne..

ap
10.10.2017 |

oletteko tutkineet hänen puhelimensa? Katsoin, niin soittelee tiettyyn numeroon vain työaikana(ei työpuhelimesta vaan omastaan) ja aina silloin, kun en itse ole ollut kotona.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin töissä, että työkaverin mustasukkainen mies soitti raivonvallassa toiselle työkaverille ja tivasi kenen nro. Meillä on tapana soittaa esim. Kahville toisetkin.

Oli aika kiusallista kaikille.

Hän kai oli myös tutkinut puhelinta.

Vierailija
2/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olis mun kanssa siinä vaiheessa, jos haluais olla jonkun muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, ei ole syytä.

Vierailija
4/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikana kotona? 0/5

Vierailija
5/7 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kotona soittelee, kun en itse ole ollut kotona. Ei ole työaikana kotona.

Hänellä on pettämis taustaa, kertoo muuttuneensa kun tapasi minut aikoinaan, vaikea uskoa.

-ap-

Vierailija
6/7 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori, aika selvä homma minusta jos puhelut on toistuvia, vain yhteen numeroon, myös työajan ulkopuolella ja aina silloin kun sinä et ole paikalla. Vaikea keksiä noilla spekseillä viatonta selitystä.

Vierailija
7/7 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ymmärtää laittaa puhelimeensa salasanan. Et tule kyttäämällä saamaan ikinä mielenrauhaa, koska aina pitää tarkistaa uudestaan ja uudestaan, ja silti et voi tietää mitä kaikkea hän on poistellut. Ja ajattele, hänellä voi olla salassa toinen prepaid-puhelin, josta et saa koskaan edes tietää!