Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskooko joku OIKEASTI horoskooppeihin?

Vierailija
07.04.2006 |

Siis että se, mihin aikaan vuodesta syntyy, määräisi luonnetta enemmän kuin geenit tai ympäristö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut uskoo Raamattuunkin ;o)) Itse en usko mihinkään näistä.

Vierailija
2/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen täti on kyllä aivan hurahtanut niihin. Hän kysyi heti tavatessamme horoskooppini ja kun kuuli minun olevan skorpioni, hän ilmoitti heti, että ei sitten tule minun kanssani toimeen. Eikä tulekaan, mutta vika on enemmän hänessä ja hänen asenteessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se horoskooppimerkki määräytyy syntymäajan mukaan. Ja sitten joku uskoo, että joku on tietynlainen siksi, että on skorpioni tms.

Vierailija
4/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päivän horoskooppeiihin en =)

Vierailija
5/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödän kyllä itseni esim. oinaan luonnekuvauksesta mutta siinä on myös paljon joka ei pidä mun kohdalla paikkaansa. Mutta esim. sanotaan että oinaalle ihanteellinen puoliso on leijona tai toinen oinas. kaikki exät plus nykyinen on jompaa kumpaa sorttia JOTEN EI KAI SE IHAN VAAN SATTUMA VOI OLLA? Kyllä ilmeiseti leijona ja oinas miehissä on jotain joka vetoo muhun.

Vierailija
6/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivähoroskooppeihin en.

Astrologiaan uskon sen vuoksi, että pystyn yleensä sanomaan ihmisestä, mikä on hänen horoskooppinsa. Tuo perustuu siihen, että kun tietää kaikkien tuntemiensa ihmisten horoskooppimerkit, alkaa heistä löytää tiettyjä yhteneväisiä piirteitä.